vasárnap, május 21, 2006

van aki a megasztart...van aki az eurovision-t nezi..azt kell hogy mondjam eloszor hallotam rolla, es eloszor lattam..tok bena egy musor..de tok erdekes tud lenni ha jobb nincs..foleg ha radion hallgassuk elobe a musort..mert a teveben csak a kep jon be..kulomben zug...

vasarnap van..piac van..aztan agyon tomtem magam spagettivel...ja es kozben kaptam par film negativot othonrol, amit szepen kertem valakit h hozza el..na meg penzt is kaptam :D
ettol meg mindig minuszban vagyok...de majd csak lessz valahogy...

akartam menni uszni egyett...nem akar senki sem jonni velem..en meg nem tom hol van az uszoda...es kulomben sincs kedvem magamban lenni...es kaja kozben megbeszeltuk a kocsoggel ..h mind2en mar alig varjuk h ujbol kolozsvar cityben legyunk!o majd rohangal az emberek utan az utcan h puszilgassa oket..en aszem megelekszek ha a szeretteimet puszlom..na meg lehet atolelem a foldet mikor kilepek a buszbol... :P
es azt is megbeszeltuk h hianyozni fognak a spagettik...mert ugye honnan fincsi olcso ton hal konzerv.. :P meg ocso pagetti...meg sos...stb..
es elterveztuk...o az elso 10 napban tok reszegre issza magat..aztan csak siman iszik...na meg sok mas dologgal is el lesz foglalva...
nos..en inkabb a sok mas dologra vagyom :P az az ki pletyozom magam a csajokkal, utanna meg bezarkozok legalab egy honapra egy zobaba 1 pasival..(sok itt az egy...lehet nem csak egy lessz mindbol .. :P sot..a szamok relativak !a lenyeg es a sorrend: pletyo, kaja, szoba, pasi! lehetoleg meg mind az nap mikor haza erek..mert ugyis kialszom magam az uton..ugy kb 28 orat)
na jo..lehet csinalok magamnak idot enni is valami othonit..mondjuk pufulecet..ami csak romaniaban van :D es ami naon naon fincsi!
aszem nagyon nehezen fog eltelni ez az utolso honap...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

pont pufolet...de dili vagy:D