kedd, május 23, 2006

ma is nyomtatok...kezdem szeretni..de attol meg mindig stresszelem magam a nagy semmin..

lenanak:
fefix...kedves..szimpatikus..rendes..muvesz! nem spanyol..igaz h eleg indulatos ..de roman(neha inkabb spanyol).azota ismerem h bejutottam a muveszeti licibe.. legjobb baratom(egy a sok kozul, mert mingya leutnek)...neha csak o ert meg..es neha csak en szoktam tortat sutni szulinapjara :P
ugyanazon az egyetemen vagyunk..o is most ugyanugy mint en..erasmus diak..osztondijjal kulfoldon..csak hogy o bilbao-ban..en meg liege-ben...o othon szobaszaton van..en foton...itt ugyancsak foton..o ott multimedian..mert neki megadtak a lehetoseget h erdekes dolgokat csinaljon..nekem nem adtak valasztasi lehetoseget...mind1..hosszu.


spanyolokrol csak annyit hogy en akikkel talalkoztam mind bena volt...de az is lehet h csak nekem nem volt hozza szerencsem...nem tom..remelem lena jobbakat talal majd ;)
az olaszok szimpatikusabbak..jobban buliznak meg minden...spanyolok is kedvesek..gorogok ha jol tudom meg kedvesebbek...belgak meg franciak..sott..mind az aki franciaul beszel tulsagosan fent hordja az orrat..akad koztuk rendes is..de ritkabban...na kb ennyi :P tobbet nem tok..

megvolt a szunet, megyek dogozni tovabb..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem személyszerint több spanyol szerelmem is van Raul és Morientes pl. A görögök is jópasik, ráadásul ott a nőknek bajuszuk van :) Olaszokhoz nem értek még. Talán jövőre :)