kedd, május 23, 2006

muszaj most neki is atmenni kocsogbe???

tudom..most azt mondana mindenki h dumalnunk kene..de mar megvolt! miert van az h mikor megdumalunk valamit akko okes..meg szep es jo minden..mindenki erti a dolgat..aztan eltunok..es kesz...minden a feje tetejere all...elegem van! turelmem elfogyott...optimizmusomnak mar nyoma sincs...vagok egy hisztit! csak hivjon mert en bizti nem! vagy varja h haza erjek...csak h az utobbi fogattatas utan nem igen sietek majd..leakadok kolozsvaron...

eddig azert nem meseltem mert ugy gondoltam en tuloztam el a dolgot...de a damaval (draga baratnem es lakotarsam) is megbeszeltem h nem..., veletlenul sem tuloztam el..sott...o mar akkor veget vetett volna az egesznek...noss..a nagy nyari kirandulasrol a csajokkal meg nem is szoltam neki..ha nem is mikor haza erek..de mikor ezt megtudja..es ha nem en hagyom ott..akko o biztos fog!

most mar csak azt nem ertem mindek filozofalok ennyit az egesz ugyon! olvasok inkabb par blogot :P

Nincsenek megjegyzések: