csütörtök, május 25, 2006

szabad napom van :D es nem mert en vettem ki, hanem mert unnep van es a suli be van zarva..eloszor nagyon ideges voltam mert nem dolgozhatok..de most nagyon orulok...tok jol esett kicsit pihenni...az este 8kor ertem haza sulibol...(reggel 8tol) es 9kor mar agyban voltam mert a fejem robbant....(igen, en..este 9kor..agyban...) de meg olvastam par sort az egyetlen konyvbol amit hoztam magammal(kundera) es aludtam se tobbet se kevesebbet mint 15 orat... :D
es csak azert keltem akkor is mert gondoltam mar del van es kene fotozni kicsit...na meg kerestek telefonon...

de most a legnagyobb fajdalmam az..h matol kezdodnek a varosnapok nallunk othon..ami nem is olyan tuti..de jo olyankor ossze ulni a haverokkal...es iden eloszor nem leszek...na meg hetfon a pasim szulinapja..eleg szarul jott most ki az egesz..na meg othon meleg van..itt meg hideg..es esik!

es nem tom minek..de idegileg meg mindig kivagyok..anyukamat akarom :( es othon akarok lenni a kis sajat szobamban..sajat agyamban..stb.stb. es folyamatosan a siras kornyekez..nem tom minek...pedig haladok..lassan de biztosan haladok! es mar csak holnap egy nagyon hosszu nap nyomtatassal..es hetvege..aztan majd hetfotol ujbol kezdem az egeszet...de mar csak egy het...es kesz!

tegnap szoltam az egyik tanarnonek h meg nem valasztotta ki a fotoim egyik temabol...erre o: je m'en fou! magyarul: baszok ra!
ugyhogy en fogom kivalasztani es en fogom kinyomtatni magamban..es ha nem lessz jo es nem megyek at valamejk tantargybol akkor ugy kiborulok nekik h soha nem fognak jonni ide tobb diakok! kis gecik! a bena franciajukkal! bezzeg azok akik innen mennek hozzank egyik sem beszel romanul! megsem gecizik veluk egy tanar sem! sott! mindenben segitenek nekik! most akkor a belgak miert nem tudnak rendesek lenni? nem csak h keson ertem ide (mert kesve kaptam meg a pappirt tolluk h megkaphassam a vizumot mert ugye nekunk meg az is kell) de magamtol kell megertsem mi tortenik itt..magamtol kell rajoljek mit akarnak a tanarok...es persze mire ertem a dolgokat...es kezdek jol csinalni mindent..akkor nekem allnak h mar kicsit keso! na leszarom oket! magasrol! mert az erasmus diakok kozul en allok legjobban a fotokkal es nyomtatasokkal!!! ugyhogy legyenek szivesek nem gecizni epp azzal aki csinal is valamit!

utalom belgiumot!

ma er vissza a hippis csaj hollandoktol..latogatoba volt egy csajnal delft-ben...hatha nezunk ma egy filmet..vagy majd hetvegen..olyan jo lenne kicsit lazitani!

Nincsenek megjegyzések: