vasárnap, május 28, 2006

a hetveget nagyon szeretem de mindig nagyon ketsegbe esek vasarnap h hetfo kovetkezik...es pappirom ujbol nincs..es speci pappir kell..amilyet mar nem lehet talalni egesz varosban mert az egesz egyetem bevasarolt! es a tanarbacsinak csak olyan jo..es hetfon pontosan 8:15kor le kene adni a fotokat...megyek en reggel megprobalom elmagyarazni a problemaim.ha nem erti hat atugrok a titkarsagra es nekik probalom elmagyarazni...mert h nencsak h nincs penzem venni pappirt..de mostmar pappir sincs (penzt kozben kapok kolcson a mons-i murnyotol) ! es ha nem..hat remelem h legrosszabb esetben haza kuldenek h othon vizsgazzak osszel :D ha meg megsem..talan kapok halasztast vagy valami...huha! vissza tert az optimizmusom????a gecci! nem is szolt! nnnna! szal ujbol sinen vagyunk :D nemsokara megyunk haza :D (andi meg en :P)
csak a jovo hetet eljem meg tul...es minden szep es jo lessz! rozsaszinebb mint ez az oldal! :D
meg egyetlen egy dolgot banok: h parizson kivul nem latogattam meg semmit..na jo..voltam meg achen-ben ...de az igazan nem nagy szam...es most nagyon ugy nez ki nem is fogok latogatni semmit.mert nincs mibol..de attol meg mindig szep es jo lessz minden ha vegre leadom ezeket a kibaszodt fotokat! mert elegem van minden tanarbol!(itteni tanarokbol) es nem tudnak mar erdekelni! ha oket sem erdekli h nekem jo-e..akkor engem sem erdekel mostmar az egesz! basszak meg! fotozni tanulunk vagy nyomtatni???aszem ezt mar irtam..De meg mindig nem ertem minek ez a nagy problemazas a nyomtatassal!
ma beszeltem muveszaval(lakotarsam..o mondta h a muvesz noi valtozata a muvesza..szal muvesza lessz ezentul :P)..szohoz sem jutott mert annyit irtam mint meg soha.. o most vizsgazik sokat sokat es nem talaltam netten..ugyhogy muszaj volt kiontsem belolem a ket tonna problemat :P es szoba hoztam persze neki is a nyomtatast...vizsgak stb..es azt mondta h nem nagy ugy..ha nem sikerul meg vizsgazhatok othon ..de igy van ez?tudja valaki? na irtam fefixnek is spanyolba h mondja meg mi van..mert o altalaba mindig mindent tud a sulival kapcsolatban...szal varom a valaszt..ha nem is kapok..a sulitol meg mindig megtudhatom hetfo reggel...csak addig stresszelek...nem tom minek..de az ilyen dolgok mindig nagyon basztatjak az agyam..nem tok nyugis lenni mig nem tom pontosan mi van...na baszki! streber vagyok?????

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»