szombat, május 13, 2006

tegnap kb 25 km-t bicigliztem a legkozelebbi varosig..vagy kozseg..vagy milliomos falu..vagy nem tom minek hivni..viszont az utobbi evek legfinomabb fagyijat ettem!es nagyon kellemes hangulat volt az egesz varosban..mert mindenki teraszon evett ivott..mindenki hepi volt..gyerekek rohangaltak...a terasz a folyopartjan volt..a folyon setalgattak a hattyuk, kacsak..szal..szep volt :D es azon csodalkoztam h nincs izom lazam...mert alig birtam tekerni visszafele..ugyanis fel le dombocskakon mentunk...csak a fenekem faj a bena kenyelmetlen bicigli ulestol..de tulelem ha a kovetkezo 7 napban nem ulok ra ujbol :P
aszem meg kene meg ismetelni az ilyen kiruccanasokat..sott..mehetnenk halaszni kicsit..mondtam h andi szeret halaszni,horgaszni..mind1 csak halat fogjon?szal szeret :D es a parton ahol bicigliztunk nagyon sok szep hely van ahol akar piknikezni is lehetne...van erdo..folyo...szp zold tisztas... :D egyetlen bajom most az h vegre amikor megtehettem volna..nem tudtam aludni...ezen szepen fel is huztam magam...

Nincsenek megjegyzések: