szombat, május 20, 2006


ma nem tortent semmi...kellet volna legyen valami vasar az utcankon..de aztan a termeszet ugy dontott megsem..mert eloszor esett..aztan napocska..aztan vihar..es vegul jeges eso..en bentrol nagyon elveztem..sott..kihasznaltam, ha mar delben keltem..es ha mar esos ido van..bent doglottem meg fel napot..aztan voltunk vasarolni a kocsoggel..de mire haza ertunk annyira ehesek voltunk h inkabb szendvicset ettunk..mert dogok voltunk kajat csinalni :P aztan volt egy kis borocska...most meg gondoltam szepen eljovok netre...megkapni a napi adagom(mert hogy andi fuggo egy jo ideje) :D

naon elveztem a mai napot :D remelem holnap is esik...pedig kene fotozzak...meg mindig..na mind1

ja es kulomben esos idoben inkab pasikon jar az eszem...de dog vagyok utanna nezni a dolgoknak :P es nallam nem mukodik az h ha nincs lo jo a szamar is! ugyhogy majd a legkozelebbi othoni viharban :P mert most baromira nem raining men...

Nincsenek megjegyzések: