kedd, május 23, 2006

ki vagyok...elegem van! ha befejezem ezt a sok benasagot egy fel evig (legalabb) ne lassak nyomtatot a kozelemben! mert ma sem haladtam sokat..alig nyomtattam par fotot..mert szazezerszer kell valtoztatni a fotot h olyan szinekbe joljon ki mint ahogy gepen nez ki...h a vegen szoljanak h meg mindig tul piros...de mostmar ez van...baszok az egeszre! mert a tinta megint elfogyott...es a tanar azt mondta neki megfelel csak a zsurry gecizni fog ha ezeket mutatom be..de miutan rajottem h csak egy temam kell bemutassam..hat f*t sem erdekelnek mar amiket ma nyomtattam...valasztok majd jobbat...es kulomben sem erdekel mar a zsurry! most fotozni tanulunk vagy nyomtatni b*a meg! fejem is faj..megyek haza beveszek par aszpirint es alszok holnap reggelig!

ma este koltozik a kocsog..allitolag..szal holnaptol kemenyen el kezdek ketsegbe esni..mert nem csak h magamban leszek...(jobban mint eddig)..de nem lessz ki idegesitsen..es kulomben sem szeretek magamban lenni..es ha o nem lakik mar ott..felem bizti nem fog nezni senki!..mert ..mert csak..ez igy van..igy szokot lenni! de a jo az egeszben az h ha nincs kit lassak enni en sem eszek..szerintem kedvem sem lessz hozza..ugyhogy lehet kijovok majd a 40 eurobol masfel honapig...

haza akarok menni...

Nincsenek megjegyzések: