hétfő, május 22, 2006


sosem fog ez mar megvaltozni..a hetfo a legszarabb az egesz hetbol! reggel ota most nemreg ertem haza sulibol...nyomtattam ..sokat...es sok fotot javitgattam...na meg az egesz delelott rohangalam tinta meg pappir utan..stb stb..es hurra..nem lessz penzem kajara ha mindent megveszek suliba..illetve majd kb 40 eurobol kell megeljek egy honapig...es ha lehet meg latogassak is ezt azt ha mar itt vagyok na meg ajandekokat az othoniaknak...stb...

epp stressz rohamom volt..fejem faj...addig tomtem magam minden felevel (idegemben) h rosszul vagyok...na meg a kezem is reszket, es siras kornyekez ...de koszi szepen mindenki..jol vagyok..

ja es tok jo tudni h a vilag masik reszerol..na jo..nem epp..de spanyol orszagbol van aki erdeklodik irantam..tok jo! megis letezik meg ilyen! nagyon boldogga tud neha tenni ez a ritka de nagyon jo haverom! fefix! kedves fefix!

ja es ma rajottem..h en miota tudom magam..mind a pasik koreben forogtam..azert szoktam igencsak gecci lenni..ugyertem en azok koze tartoztam akik pasikkal logot..nem pasizot...veluk logott...veluk gecizett mindenkivel..veluk "csovelt" :P
most is azt csinalom..a kocsoggel es jasi csavoval logok folyamatosan es gecizunk a hippis meg a jasi csajokon..persze csak hatuk mogott..de akko is tuti :P es most siman utalhattok mind!

ok ketten epp othon sutnek foznek husit krumplival..es mire haza erek teritett asztallal varnak :D es persze ha lassak h nagyon kivagyok..mint pl most..meg el is mosogatnak..meg vesznek nekem cookies...es vegig hallgassak a hulye rinyalasom... :P neha nagyon jo csajnak lenni :D

mostmar csak a kovetkezo 15 napot kell kibirjam kb/sacc es minden rozsaszin lessz ujbol..felteve ha marad penzem..de azt is felajanlotta a kocsog h o majd ad nekem..szal vegul is nem olyan borzaszto a helyzet ....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A spanyolok szerintem tök jófejek :) Majd talán én is megnézelk onnan, ha sikerül nethez jutni.