kedd, május 30, 2006

tegnap megsem aludt "othon" a kocsog! geci voltam aszem...hat ennyit a folyamatos kedvessegemrol...kerdezte h aludhat-e "nallam" (vegul is ott hagyta a cuccait..kulcsa is van..akko meg minek kerdi???) en meg aszem kicsit felhaborodott de nyugis hangal mondtam h igen! es aszem akor volt az h eldontotte h nem alszik ott..nagyon helyes! sokkal jobb h nincs! es kulomben is! ha mar ott hagyta mindenet minek tessz fel hulye kerdeseket? most en kene szarul erezzem magam? mert ugy erzem hibas vagyok..vegul is nem tom miben..de valami nem okes...(kulomben a jasi sracnal aludt..gondolom nyomorogtak egy max 100cm szeles agyon...) mondtam neki adok kulcsot (kozben a kulcsait aszem elvesztette vagy nem tudja hol van, vagy ilyesmi..) meg h nem zavar ha keson jon (mert mentek ki a varosba 2esben) es tobb mint valoszinu h nem kolt fel..szal nyugodtan aludhat othon...
vegul is az egesz onnan indult h meghivott arra a szendwich-re es utanna mondtam meg megvan az a ket sor amit ott hagyott es atjohetnek meginni ha van kedvuk ..at is jottek..meg vettek parat mert ugye nem eleg 2 sor ket embernek! na mind1! a lenyeg..nekem egesz nap migrenem volt (es most ne rohogjetek!) meg volt 2 leadasom..nyomtattam..stb...szal eleg szar napom volt..Es nem segitett sem az aszpirin sem a fajdalom csillapito!
ok meg ott logtak nallam..es persze othon ereztek magukat..mert zene maximumon..stb...komolyan nem volt kedvem ehez az egeszhez...es azt sem ertem h minek erdekel most ez az egesz!

most is suliban vagyok..leadasom volt (ujbol) es nyomtatok a tobbi vizsgamra...csutortokon elmeletice vege ennek az egesz herce-hurcanak! es lessz 3 napos hetvegem mert a hetfo szabad :D na megyek dogozni!

kellemes napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»