péntek, május 05, 2006

ja es a partyrol csak annyit h setaltunk egy nagyot az este a csajokkal (hippis meg jasi..aztan lettek a sracok is de az mar lenyegtelen mert ugysem lehet veluk kezdeni semmit...) voltunk egy kialitason..ma is megyunk egy megnyitora...es elcsevegtuk az idot ugy 2oraig egy kis parkocskaba a varos kozepen...aztan mig meg haza ertunk..eleg keso lett..reggel meg 7tol egesz ugy 8:30 ig probalt kolteni az ora..aztan ugy dontottem h nem jovok suliba...csak nagyszunet utan..amikor mar ugysincs oram...nos..elvesztegettem itt az idot nettel..par fotoval...meg voltam a tipikus penteki regiseg piacon...ja es dog meleg van...nyar van!tok tuti!
most lefogadom mindenki arra gondol h mi a frasznak nevezem ezt az egeszet partynak..nos..ahoz kepest h mennyit kellet volna dolgoznom...nagyon elveszetegettem az idot..de anyukam is mind mondja h pihennyek :P en meg hallgatok ra :D
de be kell vallanom..vagyok a snaszmezei bena kolozsvari bulikra...bena zenevel es bena pasikkal...meg benabb némberekkel akiken egesz este rohogok...na meg a tequilla :D csajok....buli...tequilla :P

Nincsenek megjegyzések: