péntek, május 19, 2006

tegnap egy bazi nagy zuhanyzas utan..(veletlenul :P ) elaludtam ugy este 11ig :D akkor is csak azert ebredtem meg mert a kocsog fekudt le es zajolt...a furcsa az egeszben az volt h egy akkora jokedvel keltem h megilyedtem magamtol..ott ugraltam mint egy liba a konyhaban a bena radio zenejere...
persze ha mar egesz nap csendesre volt allitva a telcsim persze h nem hallottam az smst sot..a hivast sem ...mert probaltak elerni..a jasi csaj meg a hippis(az elso oromeben szolt h a lakotarsa..mert ok sem szeretik igazan egymast..szal elment amszterdamban...szal buli van).es gondoltam..na errol is szepen lemaradtam..de hivtak ujbol..ugyhogy mentem is..
tok bena volt..csak 4en voltunk..jasi csaj,hippis,lengyel meg en...es ami meg szarabb az egeszben az..hogy mind problemas volt es kicsit olyan gyuljunk ossze es sirjunk este volt..na nem a szo szoros ertelmeben..de a lengyel csajnak is elege van es azt mondta h meg ad 3 nagy esejt a pasiknak..aztan ha meg mindig igy gondolkodik mint most, o at all a csajokra(aszittem csak en vagyok ennyire problemas), a hippis csaj meg 11 honap utan(amit itt toltott..es tobb evek utan amit egyutt toltottek) vegleg ossze veszett a pasijaval...messengeren...(gaz) na jo...a jasi nem sirankozott..de csak azert mert ot meg mielott eljot volna hagytak ott...
es hirtelen olyan tarsasagban ereztem magam ahol mindenki nagyon kivan a pasikra(idegileg),es felig depressziosak...ugyhogy hamar haza rohantam...de a kedvem ujbol elment...
most suliban vagyok es varom h a tanarnak legyen 5 perce h lecseszhesse a fotoim...de jol erzem magam mert a mai napnak van egy kibaszodt nagy pozitiv pontya..marpedig h hetvege..holnap nyugigas aludhatok..stb...nem rohangalok..majd csinalok jokedvemben par fotot..aztan kezdem a jovohetet ujratoltott energiaval.. :P

apropo..lattatok mebol-nel mennyire tok aranyos cica van??? a vilag legaranyosabb cicaja!

Nincsenek megjegyzések: