szombat, május 27, 2006

szal...szupermarket:
terhes neni a kasszanal..en: vajon nem nagyon szar neki latni minden fele kajat? nem kivan meg minden felet? vagy mar ugy megszokta h csak tobb meretu dobozokat lat?..(en igy is mindent megkivanok...aztan anyukam is hianyzik..aki majdnem minden nap felhiv..de akko sincs mellettem) ..elerzekenyultem..
masnap,szupermarket oreg neni elottem a kasszanal...gyurmat vesz (gondolom unokainak) es eszembejutott mennyire szerettem a gyurmat..na meg a rajzolast..meg festegetest..kicsikoromban..szal nagyon el voltam foglalva..mikor nem..akkor vagy egy vizzel teli kadba tettek...vagy video ele..elvoltam magamban...jo ideig ezekkel a dolgokkal...na jo..neha viragot adtak..ebben az esetben csak par oraig voltam el..mert miutan szgoltam csomot es nem ereztem a szagat...mert mar annyira megszoktam..egyenkent teptem a szirmait..aztan azzal jatcottam kicsit..mert ugye azok is szepek...es mikor azt meguntam..na akko kellet keresni valami ujjat..(biztos unalmaas egy gyerek lehettem..nagyn ritkan rosszalkodtam...sott..nem is emlekszem h csinaltam volna valami tiltott dolgot...).na meg nagyi! hianyoznak! mind2en!
media markt harry potter megy szazegy tv-n...a vege..mindenki boldog..mindenki pityereg...olelgetik egymast..elerzekenyultem...
kundera ..es a konyv amit olvasok estenkent..komunizmus...stb..en nem szeretem altalaban a tul realista konyveket..e van..inkabb a fantazia dus dolgokat szeretem :P erre fel elerzekenultem egy tok bena jeleneten...ket tok bena tok komunista ember hazzassaga..
esti filmezes ..valami uj dokis sorozat..franciaul..fekete-feher tv-n..kicsit zug...neha szemcses...de elerzekenyultem miko egy oreg meghal..a nenivel mellette aki meg mindig az esti romantikus vacsirol beszel neki amit majd keszit neki ha haza er...(kulomben 2 jelenettel korabban epp rajta kapta oket egy noverke h hancuroznak a lepedo elott)
a multkori apukas postrol ne is beszeljunk! es arrol sem h estenkent azt almodom h valaki atlolel...semmi tobb..csak atolel es erzem a szeretetet ami arad korulottem...
radio ..egyik nap mar nem tom mejk szam ment a radioban..de most is tok biztos vagyok benne h az othoni sajat kicsi gepem winamp listajan van...elerzekenyultem..
faradtsag..elaludtam a tv elott...es egyik leg hangulatosabb oraimrol almodtam amiket kolozsvaron toltottem: egy keso oszi delutan mikor agi elkisert csomagert az andrei muresan negyedben (egyik puccos negyede a varosnak..szep hazak..regiek es ujjak..nyugis hangulat...stb.) es kod lett..hat az nagyon tuti volt..meg most is erzem a parfumnek a szagat amit akkor kaptam csomagban..es most is latom a hangulatos nyugis utcakat elottem...na meg ugyancsak osz...seta le a varosban..a pasteur utcan van mindig egy nagyon szep (szerintem egyik legszebb faja kolozsvarnak) fa ami olyankor gyonoru szep sarga...olyan..mesebeli sarga...na meg ott a botanikus kert..ahol ott is tele van szep fakkal...
a felebredes nagyon kiabrandito volt...
edith piaf es ugyancsak a zene listam othonrol..mert ot hallgattam majdnem egesz telen...es most h ujra hallom szinte ujbol othon vagyok..dolgozok keso este a suli temaimon...neha szol hozzam dupla d...es hiaba vagyok faraadt..mert minden szep es jo ...es kint hull a ho...
othon minden ugy van ahogy kene legyen: a tel az tel..a nyar az nyar..itt csak egy van: keso osz...telen, nyaron..
fagyi es a napolactos nagyon fincsi fagyi amit a csajokkal veszunk mindig a varosban...
gyumolcs..es a kertunk othonrol ami ilyenkor tele van gyumolszel..ha nem cseresznye akkor eper..aztan aszem alma..korte...barack...malna..es meg nem is tudom mi minden..na meg milyen jo is ott napozgatni...mikozben apu nyirja a fuvet...es nagyi csinal valami fincsi kajat..vagy a masik nagyim ahol meg tobb gyumi van...(ahol majd beulok a malnasba ha haza erek es nem jovok ki mig biztos nincs egy darab sem!) es ahol nagyi mindig engem kerdez milyen sutit akarok es minden feleket kerdez arrol h mik tortentek velem miota utoljara latott..
szagok a ruhaimon amiket meg nem hasznalhattam mert nincs nyar..es ezek a szagok meg anyukamtol maradtak...vagy othonrol...vagy kolozsvarrol...elerzekenyulok....
swing, csacsacsa, quick step es baratai amiket hallgatok az uj radion amit felfedeztem..es elgondolkodok h egy kocsog miatt hagytam abba a tancolast..illetve mert nem volt soha egy jo tanc partnerem...
tukor ahol eszre veszem mennyire szuksegem lenne mar a fodraszomra (draga kitty!ha latna milyen allapotban van a hajam...), a kozmetikusomra..(tunde..akinek legalabb 2 hettel hamarabb kell idopontot kerni) na meg az erobikra!!! a tokjo kellemes hangulatra az edzesekrol..ahol mindenki jokedvu es nagyon jo zenere tornazunk..vagy betanulunk egy koreagrafiat(h a vegen az edzo csak nezze ahogy vegig csinaljunk vagy 5x segitseg nelkul; vagy 20 ember 1xre..tok vicces) vagy flexi bar edzeseket csinalunk (ez mind attol fugg epp mejk edzesre megyek) ...a lenyeg..h mostmar tok lepattantnak nezek ki...dagatt vagyok baszki! es pattanasos..hajam lenott..testem atvette az iranyitast...
kutyak es macskak .. nem, nem a film..hanem azok akis allatkak akikbe belebotlok a varosban..es az othoni kis uszkar kutyamra emlekeztet..illetve a kolozsvari cicara! kis allatkak akik viccesebbe teszik a napokat...kutya aki orul ha felkelek de morrog ha felkoltom..es cica aki kolti az embereket mikor mar unatkozik...na meg rosszalkodik..aztan alszik..es persze tisztasag manias..mert ha csak hozza er az ember, ezerszer nyalja vegig a bundajat!
agy..szoba...othon..es mit fogok eloszor atsikalni..kitakaritani...milyen jol fogok en othon aludni es hogy fogom atszervezni a szobat..mikeket fogok felragasztani a falra h aztan veszekedjen apu velem egy honapig...na meg festeni is akarok...a falra...ha mar annyira belejottem... :P azt meseltem h helyre hoztuk a konyhat?ujbol szep es tiszta falaink vannak..igaz h a kocsog ugyeskedett de csak azert mert tudta h elmegy es ha jon a tulaj ne legyen baj nehogy azt merje mondani h nem mehet mig ki nem festi a konyhat!mind1..othonrol volt szo...oooo, edes othon...ahol annyira unalmas..de olyan jo es kellemes...es ..hat leirni nem tom..de mindenki tudja h mindenhol jo,de legjobb othon!!!

aztan jon az este es ossze szamolom hanyszor is erzekenultem el egy nap...de nem jutok el zoha a vegere mert elalszok..vagy mert fojtatom... :P (szerintem most sem irtam az osszesrol..tobb mint valoszinu..)

kezdek begolyozni?

Nincsenek megjegyzések: