kedd, május 23, 2006

szal...muszaj volt ujbol netre joljek...az van h mondom boldogan a pasimnak h oruljon vegre h magamban lakok matol..erre fel mit valaszol?na mit???

miert?mi tortent?ossze vesztem a pasimmal?vagy megcsaltam?vagy esetleg o engem?vegul is nem erdekli..azt csinalok amit akarok..mert o is azt csinalja...

???fakk! akko most egyutt vagyunk vagy sem? mert ha ezeket o komolyan gondolya akko nagyon nem! es kulomben is, milyen hulye duma ez?

es most ha jobban bele gondolok nem is orult nekem mikor husvetra haza "repultem" (22 orat haza es 18at vissza).mert h mikor atmentem hozzajuk..nem csak h epp keszult kimenni varosba..de olyat lepodott h szolni sem tudott....ami vegul is normalis..de at sem olelt..se puszi..se semmi..majd csak mikor kisert haza..inkabb azzal volt elfoglalva h meghiztam...most meg ilyeneket lok nekem...en ertem h gaz h pasival kell lakjak..(de ha nincs mas lehetosegem.illetve nem volt), attol meg igazan orulhetne mostmar!

de gecci! mondja a f*ba h vege! es kesz!

Nincsenek megjegyzések: