vasárnap, május 14, 2006

tegnap...nagyon kibaszodt szar napom volt...voltam brusszelben..es beszeltem egy bar tulajdonossal..lessz kialitasom brusszelben...tegnap meg nagyon lelkes voltam...de mara mar rajottem mennyire lepukkant egy hely..Es elegem van h azota is sms-ekkel halmoz el az az ember is...kulomben a mons-i murnyo vitt kocsival ..es kulomben az o haverja..es jottem vonattal...ami szar volt mert 3 oraval tobbet jottem..de ezt most nincs kedvem elmeselni...a lenyeg..egesz napom olyan volt mint a belga idojaras...egy nap alatt minden evszakot kapsz!

es most annyira nem erdekel ki olvassa a blogot es ki nem!(a pasim nem.az e-mail cimem is csak par hete tudta meg)muszaj elmeseljem mert itt nincs kinek es robbanok...az volt h meg a vonaton felhiv a pasim h mi csi stb..es mondom epp vonaton megyek haza brusszelbol..kialitas..stb...nos..startbol baj volt h en egyedul voltam brusszelben..aztan h egyedul este utazom vonattal(megjegyzem ez nem olyan vonat mint az othoni ugyanis laptops emberkek vonatoztak egyedul...en meg egy lepattant senki voltam..miert kellet volna problemam legyen???na mind1..)szal kialitas annyira nem erdekelte..inkabb felhuzta magat rajta...aztan hivogatott orankent..es mikor haza ertem meg elmentem a hippis csajhoz..aztan hivtak a spanyolok es olaszk h mennyunk hozzajuk...es ha mar 2 lepesre voltak tollunk miert ne...es mikor az utolso hivast kaptam h haza ertem vagy sem..es mondom hol vagyok akkor megtelt a pohar es lebaszott.mert h en miert vagyok ilyenkor tok idegenek kozt?miert iszogatok?miert kell nekem mindenkivel ismerkednem?o felt engem en meg megyek ejszaka kozepen idegenekhez(megjegyzem nem voltam egyedul..kocsog es a jasi pasi is volt es brusszelbol csak jovet voltam egyedul mert ha azt is tudta volna h ki vitt vilaghaboru letvolna belole).aztan jottek a csunnyabb reszletek..miert jottem en el..miert vesztegette o el az utobbi 3 honapjat varva engem ha en ugyis minden nacionalitasu embert kiprobalok(most azt kell megjegyeznem h andi meg veletlenul sem probalt ki senkit!sokszor jar a szam de mas semmi..nem szedek fel magamnak soha senkit..mar annyira megszoktam h probalnak felszedni h nem tudnak meghatni szal csak rontanak a helyzetukon) aztan elojott h o ugyis tudja h nem csak ugy a nagy semmiert vittek haza husvetra ingyen(pedig de!es kulomben sem mentem volna h o nem letvolna ott!) es h o mindent tud!es elege van!eddig csak gyanakodott de mostmar biztos benne!nagyon csunyakat mondott..egeszen a szuleimig vissza erve megbantott(es most nem csunnya anyukas lebaszasokrol beszelek hanem konkret dolgokrol) ...es vegul abban maradtunk h (o epp indult Monorra) majd az uton felszed maganak egy utonallo csajt en meg mennyek vissza a tobbi mindenkimhez!

en meg hulye agyammal bogtem...es haza jottem a kocsoggel mert nem akartak egyedul haza engedni(na meg az is baj h egyaltalan a kocsoggel lakom...) es kibaszodt szarul ereztem magam!mi a f*nak beszelek en egyaltalan ilyen emberrel?ahanyszor haladok egy lepest o hatra huz 2ot!azota nem beszeltunk..es aszem nem is fogok!nagyon megbantott!nem tudom elmagyarazni annyira epp pontosan h zajlott az egesz, de nagyon csunyan tortentek a dolgok!!!

most probaltam talalni valakit netten h kicsit javitsak a moralomon de senki...sott..netten is le lettem baszva...es osszedolt bennem az egesz vilag!kozben faj a foginnyem...a hatam mert az este bevertem az ablak sarkaba mikozben probaltam bedugni konektorba a tv-et..a gyomrom sem erzi tul jol magat..
f* se csinal semmilyen kialitast...van meg kis penzem amit probalok beosztani h sulira is eleg legyen..enni mostmar nem is tudok (mert faj) meg kulomben sem art a fogyi.apropo..szerintetek no az bolcsesseg fogam?milyen az amikor no?vegul is mind1.
megyek koplalok...es kozben dolgozni sem tudok ugye mert nem tok koncentralni(az az erdekes ebben meg h minden szesszio kezdeten tortenik valami ilyesmi...h nehogy konnyen tul legyek rajta!) na meg tanulnom is kene a keddi vizsgara...szarok az egeszre!nem erdekel!legalabb ha lenne valaki aki atolelne es mondana : nyugi..ez normalis..majd elmulik es minden jo lessz!hulye duma de jol esne.meg anyukam akarom aki mondana h ennek igy kellet lennie es h a rossz utan csak jo johet...egyedul vagyok mint a kisujjam!

Nincsenek megjegyzések: