szerda, május 03, 2006

nos...a mai napot meg korabban kezdtem mint a tegnapit..szal ne is kerdezzetek milyen allapotban vagyok...alig sikerult feltapaszkodnom az agybol...apropo...agy...a gyermekkori barataimrol almodtam..ugy ertem a gyemek gyermekkori barataimrol...mikor meg a legnagyobb gond az volt ha esett az eso es nem jatszhattunk az udvaron :P
es olyan jo erzes volt ujbol veluk lenni...olyan nyugis meg minden..de valojaban az egyik elhuzott magyarorszagba.tartottuk a kapcsolatot egy ideig levelekben meg nyaron latogatgatta a nagyijat szal meg talalkoztunk..a masik kiss ferre ertes utan megharagudott es vissza utott mikor egy masik ferre ertes soran nem az en oldalamon alt....most meg legfejjebb annyit beszelunk h szia..hogy vagy?jol?az jo...es mi csi?semmit...na jo...szia!ennyi
ja es azt magyarazza meg el nekem valaki h miert az ember mindig az elso gyermekkori szerelmere kivancsi...mikor az csak kis hulyegyerek benasag volt...mert akko meg azt sem tudja az ember mit jelent egy kapcsolat vagy egy szerelem...stb
szal ezt komolyan nem ertem...

ja es ne gondoljatok h most oly sok idom van nettezni..de epp szunet es ilyenkor senki sem csinal semmit evesen kivul...nos...en reggeliztem gyumit meg ampicillint :P es eleg kene legyen delig...amit ketlek kulomben mert mar most faj a gyomrom...de tuleli mert muszaj neki!
meg nem mertem merlegre alni..de kulomben nekem azt sugta a rubint reka h nem szabad a fogyokura elso 2 heteben merlegre allni..ugyhogy en hallgatok ra...mert kulomben sincs merlegem..csak a hippis csajnak van..es mostanaban arra sincs idom h nalla logjak...szal...remenykedek h annal nagyobb lessz az orom minnel kesobb allok ra :P
most kicsit tulzasba vittem..de e van..komolyan gondolom mostmar az egeszet!le kell fogyni es pont!na tuntem me aszem vege a szunetnek...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Köszönöm a linket!

Én is gyakran álmodok a gyeremekkormmal. Nincs ebben semmi különös :)