hétfő, május 29, 2006

ma felmentem a titkarsagra! egyenesen az igazgato bacsihoz! neeeeem vesztegessuk az idot kis titkar nenikkel! :P es elmondtam bajaim...mondom nincs nyomtatom..megvan minden munkam..de nem tom kinyomtatni me nincs min...van suliba nyomtato..mindenki azon csung...aztan vannak a tobbi nyomtatok...amikbe kell tinta..amire nincs penzem..pappirra sincs penzem..jelenleg van 40 eurom juni vegeig...es semmi..siri csend..Es nez a semmibe...aztan felall...ki megy..es egy ido utan jon szlni h a titkarnenitol kapok majd penzt..pappirra...na en nem epp erre vagytam..de ez is megfelelt a celnak...na meg az is bajom volt h leadasom volt de nem letezik mar olyan pappir a varosban amilyet ker a tanar..ugyhogy gondoltam kapok halasztast vagy valami..de nem..leadtam cd-en..es vettem suli penzen valami pappirokat amik remelem kitartanak minden tantargyra..mert tobbet nem hiszem h kapok...aztan csinaltam is parat..majdnem kesz is vagyok..na meg volt meg egy leadasom ma...de azokat elinteztem..ugyi voltam es meg multheten kinyomtattam oket :D legalab ezt!

ma segitettem ezt azt a kocsognek foto kurzusan..adtam neki vagy 2 cd-et...stb,stb..aztan meghivott egy sandwichre...de meg mindig borzasztoan murnyo tud maradni!!! ma meg kitalalta h megint itt alszik...h utalom! olyan jol megvoltam nelkule!most h mondjam h nem..nem akarom h ujbol bebudosisd a hazat..meg zajolj..meg stb..meg zavar h nem alszok egyedul a szobaba..stb...minek kell en mindig mindenkivel kedves legyek?sosem fogom erteni!


ujdonsagok othonrol: anyukamra ujbol rajott a vasarlasi mania..pontosabban az egszer vasarlasi mania..pedig en nem is szoktam aranyat hordani! aztan kigondolta h ok akko maradunk a feher aranynal...mondtam nem kell..de muszaj venni a kislanyanak valamit...(de mi van ha kislanynak mar elege van az egszerekbol es masra vagyik???)
aztan apukam most kirandul valahol marosvasarhely fele...a munkaval..pontosan mit csinal nem tom..Szerintem csak soforkodik...
a nagybacsikam ausztraliabol hozzank akar koltozni..nem tom hova mert csak 2 szobank van es nappali! ne gondoljak ma h az en szobamba!
ja es a kertunkben 5 centis atmeroju eper van..cseresznye nemsokara mert az elso turan tulvagyunk...ennyi..na meg a csajok haldokolnak...es a pasimnak ma van szulinapja...nagyon nagy gezices h nem hivom fel?tenyleg nincs penzem!!!

mar csak ez a het es vege! mar nem birok magammal! kedvem semmihez sincs...csak az othonon jar az eszem!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Névtelen írta...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Névtelen írta...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»