vasárnap, május 07, 2006

nos...ha penteken 2 kialitassal kezdtem..szombatot barbekjuval folytattam..a vasarnapot ujbol kialitassal toltottem...es probaltunk beszelni (a kocsog meg en) egy galeria tulajdonossal..akinek allitolag a legismertebb leg,leg galeriaja van a varosbol..es eleg ismert belgiumban is..szal kialitast akartunk mi is csinalni..s ha mar a kocsog ugyis ismeri szemelyesen..probalta magyarazni a dolgokat..erre fel a kis hippis csaj oda rohant..mosolygott..es mielott meg mondott volna valamit a kocsog a sajat munkairol..a csaj eloszedte a kis a4es nyomtatott munkait mutogatni..festmenyeirol a fotokat..amik kulomben tok benak..jobban jarna ha maradna az arhitekturanal...es azota nem akarom latni...lehet most nem tudtam pont ugy elmeselni ahogy tortent a dolog...de nagyon csunyan nyomult...egy olyan szemelyre akinek szegyeltem volna megmutatni azokat a kepeket amik nalla voltak...harakszom ra de nagyon...

ja es a tegnapi barbekjurol csak annyit..h az oregek nagyon elvoltak...de nagyon nagyon...mi meg maradtunk szepen a kis bornal..kis cseveges..stb...na meg egy kis sangria mikor megjottek a spanyolok,kis kaja..es a legtutibb az volt h vegre nem rokkot kellet hallgatnom egesz ejjel..sot...volt molokko es eloszor miota itt vagyok nagyon de nagyon othon ereztem magam :D
ma is talalkoztunk a tulajjal meg a nojevel...tok rendesek...a pasi valami rajztanar es ismer minden fele ismert muveszt innen-onnan...ami nagyon jo..de kulomben is nagyon rendes..
most meg eszunk egy nagyot a jasi sraccal meg a baratnojevel...nallunk..mert ugye a kocsog foz...aztan setalunk egy nagyot..es apropo setalas...a barbekjuzasrol gyalog jottunk haza...es a csaj varos vegen lakik...(ami tok tuti kulomben mert nyugis..szep kilatas...sok szep viragos kert...stb.) es ugy kb masfel orat jottunk haza..de elvoltunk..tok jot szorakoztunk az uton is...na meg kaptam sok szep viragot :P az utrol szedt viragot :P es nagyon boldog vagyok..ugyanis van tulipan..orgona...es meg vagy 3 fele amiket nem tok megnevezni de nagyon szep viragcsokrom van es nagyon kellemes illata van :D

Nincsenek megjegyzések: