szombat, május 06, 2006

tegnap tok tuti estem volt...eloszor is a suli kialitas megnyitojan voltunk..ami kulomben is ket reszbol alt...es csomo ismeros ember jarkalt ott...de a kialitas nem volt annyira tuti de adtak nyers karfiolt es fincsi murkot :P a megfinomabb vorosborhoz amivel kezdtem az estet.kulomben igy hivjak a kialitast: 125 universaire de l'universite saint luc..igen...tegnap unnepeltek a 125ik szulinapjat a sulinak..aztan eszembe jutott h majus elsenen toltotte a lakasunk 30ik evet..marmint miota vagyunk neki...ugyhogy arra is ittam egy kis bort :D
vegul atfutottunk egy masik kialitas megnyitora...a kis lengyel csaj festeszeti kialitasa..igen festmenyeket allitot ki..pedig arhitekturan van...(most h belegondolok..tok furi h mind arhitekturasokkal jutok kapcsolatban...ugy kb 3eve).mind1 vegul is..a lenyeg az h jobb festmenyeket csinal mint a hippis csaj...es minden festmenjere 500 euros arat rakott...es en is kerdezoskodtem fotokialitasert...de ugy nez ki fotokra nem nagyon kivancsiak az emberek :(( es ketsegbe estem...
ennel a kialitasnal atvaltottam feher borra...ami meg finomabb volt...es ma estere hivatalosak vagyunk a lengyel csaj kis barbekjuuuujara...a haza udvaran...ami allitolag nagyon vagis...majd csinalok par fotot... :D
ja es ugyancsak a lengyelcsaj hazanak a tulajdonosa volt a kialitason is..es fontos adatokat tudtam meg tolle..ugyanis a minden heti csutortoki tanarnom...aki folyamatosan baszogat a fotokkal..mert mar legalabb 300 fotot csinaltam neki...szal...a ferje mozizik..az az csinalt filmet..es nyert canne dijjat...a film is..szereplok is...a tanarnom meg csinalta a plakatot...minden fotoit a filmnek...stb stb...allitolag ma este megkapom a filmet.nagyon kivancsi vagyok ra...na meg fotokat is amiket a tanarnom csinalt... :D az este ota nagyon nagyot nott a szememben...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hozzal haza is abbol a filmbol:D