hétfő, április 23, 2007

utalom a hetfoket!

utalom a mai napot! utalom a fotoim es utalom amit csinaltam veluk. azon kivul a baratnom olyan kepeket dolgozott at ma, h meg egy kicsi es vegleg nem teszem a kezem fenykepezo gepre!

igen. ketsegbe estem a diplomammal. a munkammal. a fotoimmal. utalom az egeszet! nem vagyok kepes egy jo valamit ki szedni magambol! komolyan. meg egy ket probalkozas, es lehet fel adom!

ez egy ilyennap. le vagyok pukkanva.. semmi kedvem se volt semmihez..

anyam ma meg kerdezte h van mar valami jo pasim itt kolozsvaron. en gyorsan ra vagtam h neeeem! nincs nekem idom ilyesmire! a pasim meg kerdezoskodott h kinel voltam?es hogy hivjak?(baratnot akit latogattam ma) es kulomben ne is mondjam. az en dolgom vegul is. azt csinalok amit akarok. kerdem tolle h mi vaaaan?!? ezeket most honnan szedte a semmibol?!? van valakije? vagy mi?!? jajjj, hat neki mindig van valakije. aztan mikor komolya vettem a dolgot: hat veled mar nem lehet viccelni sem?!? fasza. ma mindenki meg orult othon?!? vagy en maradtam le valamirol?!? vagy most mi van?

szal ilyen hulyesegekkel toltom foloslegesen az idom. a helyett h dolgoznek valami szepet!

es most adtam fel teljesen. mar a siras kornyekez.. nem tudom mi van velem. en nem vagyok ilyen.

Nincsenek megjegyzések: