hétfő, április 02, 2007

tamadnak a korulottem levok!

igen..ujjbol ithon vagyok. anyu folyamatosan ki borit a tulzott odafigyelesevel, pasim el vitt monorra a kisallat borzere, kulomben semmi extra. a borze fasza volt..meg akkor is ha nem voltak a beigert kigyok..

ja es meglett eletem elso elofizetese! vegre en is hivhatok fel embereket es nem kell mindig azt varjam h mas adjon egy jelet! erdekes akcio volt kulomben, mert anyunak kellet ujj telefon es akkor mar elofizetesre vettunk neki 1et. a 2 pasi meg az uzletbol folyamatosan poenkodtak. aha..szal kolozsvar..aha..akkor obsession klubb? neeem?!? hogyhogy? nem jarsz ki?!? meg ilyen kis ket ertelmu dolgok.. anyam elott..ize volt. pedig be kell h valljam egyikuk egesz aranyos volt! csak volt egy ezust gyuru a bal kezen. jelent ez valamit? mondjuk el tekintve attol h nekem pasim van! es el tekintve attol h a belgiumban meg ismert iasi pasi is hajt ram netten, es h kolozsvaron is ki hivtak uditozni.. "szukkra" pontosabban.. kozben meg boci fejurol almodok..meg mindig. ;)) de sajnos mar ithon voltam. kezdek megint at menni a nemjo baratnobe. es meg buntudatom is van.. de aszem nemsokara elegem lessz. nemjo mindig jokislanynak maradni. van egyaltalan olyan?!? rajtam kivul!

abban sem vagyok bisztos h irni akarok rolla.. mert ha le irom, kicsit olyan mintha meg is tortent volna. vagy mintha olyan lennek aki meg is tenne. pedig nem. es ami meg rosszabb az egeszben, az az h nem tudom baj vagy sem h ilyen vagyok. jo ez nekem? kis varosban lakunk. mindenki tud mindent mindenkirol. de akkor sem szeretem azt ami lett belolem. komolyan. nem mert bena vagyok, hanem mert ki hagytam egy par dolgot eletembol. most meg mar keso. errol is ennyit.

ja es anyamek kozben ketsegbe estek h mennyire le fogytam.. pedig annyira nem is! de ezt naponta hallom anyutol. azon kivul halas lennek ha egy nap nem arra kellnek h kerdik tollem egybol mit akarok enni. vagy kesobb mit akarok enni. szetszort vagyok. ez van. el kepzelni sem tudom h 3 ora mulva mit akarok enni. es hadd csinaljam meg en ha mar akarok valamit, vagy hadd nyissam ki elobb a szemem mielott meg el terveznem egesz napi kajam! koszii!

es mostmar nemcsak rossz baratno, de rossz gyerek is vagyok szuleimmel szemben. egyedul akarok elni! ez van. fuggetlen akarok lenni. pont! es elore latom h en is ferjhez kell menjek ahoz h vegre egyedul legyek. es akkor rossz feleseg is leszek mert a dontest nem azert fogom meg hozni mert halalosan eletfogytiglan szerelmet vallhatnek, hanem mert kulon lakast szeretnek!

faszom! mondta a horoskopom mara h ingerlekeny leszek..de h ennyire..

Nincsenek megjegyzések: