péntek, április 06, 2007

koszonom nektek!

hat en mostmar komolyan meg vagyok elegedve! eddig meg azert be kell vallanom fel csillant a szemem ezzel a blog versennyel.. de mostmar bisztos vagyok benne h mindent meg nyertem amire vagytam. a versenyt nyugottan meg nyerheti valaki mas. nekem eleg nagy gyozelemnek szamit az h mas is olvassa ezt a sok szart rajtam kivul es meg szeretik is. (nem figyelembe veve a helyesirasi problemaim :P)

ugyhogy koszonom szepen az egeszet! koszonom foleg annak aki jelolt, es koszonom a tobbieknek akik erre tevedtek es szeretik a blogom!

rohanok keszulodni tovabb a nagy husvetra, mert anyu mar panikol. pedig az osszes ismerosunk kozunl mi allunk legjobban. de anyu rend es tisztasag manias. azon kivul lehetetlen mennyisegu kajat is akar kesziteni! na tuntem.

enjoy tovabra is! ;)

Nincsenek megjegyzések: