hétfő, április 16, 2007

hepi dei :D

ma vegre valami jot is mondtak a munkamra suliban.. haladok. vegre ugy erzem haladok. mar nincs sok.. alig van meg kis munkam rajta es kesz is a diplomam! :D

boldogsagomban vettem is magamnak ma egy szoknyat. ezen en is csodalkoztam.. mert ugye evente kb 2x hordok szoknyat. de mostmar aszem el jott az az ido.. amikor noiesebb kell nenni.. ugyhogy e van. persze vasaroltam volna meg sok sok mindent.. csak persze penz nincs.. na meg lenyege sem.. mindenbol annyim van h eleg lehetne egy eletre is! dehat nobol vagyok! :P ugyhogy mindig van valami szebb es jobb amit meg lehet vasarolni :D

a diplomaval most nagyon lelkes vagyok ugyhogy mar csak egy modelt kene be szerezni es lehet ha nagyon bele huzok be is fejezem.. na meg ha szerdan el fogadja az eddigi munkam a masodik tanarom is.. de muszaj lessz neki!


erre mondjak azt h aki koran kell, aranyat lel! :D meg erte minden nem at aludt percet!

7 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

ez nagyon jó mondás a minden át nem aludt perccel :)

én is szeretnék ilyen perceket nyerni, csak olyan nehezen megy...

andi írta...

el magyarazod nekem legyszives hogy csinalok linkbol kepet? marmint a link, kepkent jelenjen meg ablogon? mint nallad.

Felméri Péter írta...

Ha egy bejegyzésben akarod ezt megtenni, akkor a legegyszerűbb, ha felteszed a képet, ahogy eddig, majd kijelölöd az egérrel és klikkelve a link gombra, ugyanúgy ahogy egy szöveg esetén, beírod az ablakocskába, hogy hova mutasson.

Ha ezt a menüben akarod, akkor ehhez kis html tudás is szükséges, mivel az amit én csináltam nem egy beépített dolog, hanem én írtam meg külön html-ben. Érdekelne ez a kód is?

andi írta...

hat valojaban csak az erdekelne :P

Felméri Péter írta...

azt ide nem tudom bemásolni, mivel ez az ablak adott html kodot nem fogad el, mint pl az img tag-et.

úgyhogy esetleg keress meg messen, ha kedved tartja.

andi írta...

kb_andi@freemail.hu

andi írta...

oda irhatod ha van kedved.