kedd, április 17, 2007

prison break + almok...

az este meg alvas elott meg kellet nezzem a prisn break(szokes) utolso meg jelent reszet! latta azt valaki?!?
f*szom! aszittem le lovom magam mikor vege volt! es kivetelesen nem mert vege volt, hanem ahogy lett vege!

ejjel meg arra ebredtem meg h b*szod! mi volt ez a zaj? francba! most rohannom kell! de meg nem latok semmit (mert olyan hirtelen ebredtem meg). most akkor mi lessz? adrenalin a plafont verte.. mig ki nem nyitottam rendesen a szemem es lattam h nyugi van ithon vagyok es nincs szokes ;))

aztan fucsa modon valami nagy pok utan rohangaltam mert o szokott meg tollem.. es vegul multban rohangaltam.. (szerintetek is fogytam ennyi rohangalastol? :P). es falun voltam. apukam meg fiatal volt, a nagyszuleim is.. boldogok voltam es mosolyogtak! bele ertve a tatam aki meg elt.. (nem akirol tegnap beszeltem hanem a masik. valoszinuleg buntudatom volt h ot nem emlitettem meg ..) es futottam utanna a kertbe.. es at oleltem nagyon nagyon mikor el ertem.. es valahogy nem tudtam magyarazni neki h miert olelem ennyire, mert nem mondhattam el neki h a jovobol vagyok :)) nem is bonyolitottam agyon az almom =)) kulomben nem emlekszem h oleltem volna valaha a tatam..marmint igaziba :( bisztos ezert furcsalta o is..

Nincsenek megjegyzések: