péntek, április 27, 2007

koffein tul adagolas...

tegnap, egy seta utan a varosban, ugy gondoltam jo otlet lessz olvasni egy catavencu-t (kedvenc ujsagom. es egyben az egyetlen amihez van turelmem olvasni) az angyalokban egy kellemes kave mellet. mivel a nem dohanyzos reszt szerintem en szoktam leg gyakrabban hasznalni.. tokjo hely arra h nyugisan, jo zenevel es fincsi kaveval olvassak egy jo ujsagot.

es itt kezdodott az egesz. mert a kave malle ettem egy fekete (ami mar koffein) kaves csokit. aztan ittam meg egy zold teat, es aztan meg egy kavet mert furcsa modon almos voltam. noss.... ezek utan ..mikor (mar az insomniaban) fel alltam.. minden izmom reszketett.., a lepcsokon alig tudtam le jonni. ugyhogy gondoltam gyorsan fel szaladok a dombon ha mar ugyis hiper aktiv vagyok. kozben telefonalok 1et mert unatkozom.. es szerintem max 20 perc alatt meg is tettema fel oras utat. dombon fel. haza. aztan el olvastam a postam.. valaszoltam mindenre.. beszeltem telefonon, jottem, mentem a hazban, ettem.. rosszul lettem
a kajatol, es meg mindig ugy ereztem robbanni fogok. ugyhogy meg hivtam felixet egy setara..

kb ugy erztemmagammintha be lennek love. probaltam kontrolalni magam..de pl a szemem nem tudott egy ponton maradni tobb mint egy masodpercig.. szedultem.. es egyszerre gondoltam vegig vagy 10 jelenlegi problemam..


15 perc alat lent is voltam a varosban (emlekeztetem.. a 30 percet utat) es ettem.. meg latogattam a belvedere-t. este is szep kilatas.. es meg jottem mentem gyorsan kicsit..aztan sikerult minimalisat ki faradnom. es haza jottem. zuhanyoztam is alvas elott 1et, es mikozben vartam vagy negyed orat h melegedjen a viz, tornaztam.

most persze izom lazzal alig tudok jarni.. meg almos vagyok. de le kene ernem a avrosba h vegre valahara meg javittassam a napszemuvegem. hogy lehet ilyen lehetetlen orarendet tenni egy uzletnek?!? csak del elott van nyitva. ja es meg mindig kave izu a szam.. pedig nem is 1x mostam fogat es ettem is.

aszem most rohanok tovabb..

Nincsenek megjegyzések: