szerda, április 04, 2007

tavasz

tavasz van, szoval andi ilyenkor szokott legtobbet almodozni!

1x is: az aurora cimu coldplay szamrol, ha akarom, ha nem, boci feju van az eszemben. ugyanugy a pin szammal (yeah yeah yeahs-tol). tegnap este meg a grey's anathomy cimu film.. azt akarta nekem el magyarazni mennyire el kell mondani mindent amit erzel, mert nem tudhatod sosem mikor halsz meg.. jobb ha utalnak azert ami vagy minthogy szeretnek valamiert ami nem vagy. ezt ma talaltam egy masik blogon.. es ez mind egyben ki hozta belolem a vegleges dontest: ahogy fel erek kluzsura, es amint latom netten fel hivom es kotelezo talalkozot hozok ossze. mert ugye netten el tunhet illetve nem latom a reakciojat. el mondom a mondanivalom.. aztan el tunok es akar elete vegeig meg haragudhat ha akar. en akkor is kedvelem ha nagyon kene haragudjak ra! es lehet volt olyan hulye h mikor belgiumban voltam es blogoltam, elegge nyalas postokat, azt hitte h pasimnak szolnak pedig mind mind neki szolt! pasim nem tud a blogomrol! igy is jo par olyan szemely olvassa akitol nem tudok feltetlenul mindent le irni..

2x : hianyzik belgium!

3x: fogyi javaban van.. de a merleg nem akarja eszre venni.. anyam kozben meg panikol h a lanya olyan sovany h latszanak a csontjai.. pedig nem is. de nallunk csaladban divat "molettnek" lenni es nem csinosnak..igyhat ha kicsit ki logok a sorbol mar ketsegbe esnek.

es vegul, de nem utolso sorban.. szeretnek mar vegre dolgozni! diplomamhoz nincs mar semmi kedvem sem turelmem..
ja es pasim sem jon be mostanaban.. marmint.. aszem kapcsolatunk utolso par csepp eletet hasznalom ki.. reszerol pedig semmi extra.. nem un meg soha.. nem akar semmi extrabbat.. hihetetlen mennyire abszolut kulombozo pasit tudtam magamnak talalni hozzam kepest! ezt mindenki tudja.. bele ertve engem is. megis vele vagyok. volt alkalmam ott hagyni ot.. megsem tettem.. ez vagyok en. magabisztos, hatarozott, de a lenyeget megsem megvalosito noszemely!

ma kulonosen ingerlekeny vagyok!

Nincsenek megjegyzések: