vasárnap, április 15, 2007

semmit tevo hetvege..

a mai napom is semmit tevessel baszok el.. aszem le kene mar szokni az ejszakai filmezesrol mert ez igy nem buli. nap kozepen kellni es mire meg reggelizik az ember mar keso delutan van.. nem vicces. holnap kelek reggel. be nezek suliba. aztan ki derul mennyire vagyok kepes ejszakazni.


mondjuk a tegnap erdekes volt.. mert beszeltem a jasi sraccal (akit belgiumban ismertem meg) es annyira be indult h azon tori a fejet h meg latogat.. mar csak azt nem tudom mit fogok kezdeni vele ha tenyleg el jon.. vegul is nem rossz pasi.. es nagyon tud udvarolni es szepeket mondani.. foleg azt amit az ember hallani akar! ezt aszem mar belgiumban is le irtam rolla..



es mostmar tuti bisztos: sori fuggo vagyok. egyszerre nezem: lost, gilmore girls, prison break! azon kivul meg mas filmeket is.. amikor meg mar unatkozok a diploman is torom az agyam es a verseny munkamon is.. kinga baratnem ki is jelentette ma h eleg strapalt agyunk lehet.. ;))

8 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

látom megy a kép upload :)

andi írta...

ha nezel kis arhivumot nallam eszre veszed h ezeket eddig is hasznaltam :P

Felméri Péter írta...

igazad van :)

andi írta...

:) szoke vagyok, de annyira azert nem.. :P

Felméri Péter írta...

:))

Felméri Péter írta...

nem képzeltelek annak, csak hogy a képekkel kapcsolatban jegyezted meg, hogy mennyi mindent tennél a blogodba én meg egyből a képekre gondoltam.

andi írta...

en meg nem mondtam h annak kepzelsz hanem azt h az vagyok. :P

Felméri Péter írta...

:))