hétfő, április 30, 2007

1 mai muncitoresc!

ithon vagyok. nyaralok es szedem ossze magam. a vasarnapi szokasos ocskazas is meg volt. sikerrel persze, mert megint be vasaroltam :D aztan dramakon is tul vagyok mar.. de errol csak annyit h en kellet haza vigyem a kocsit es a jogositvanyom persze h kolozsvaron hagytam. kulomben az autonkat ritkan vezetem. altalaban vesz helyzetben.

na de az elet szep es minden megy tovabb.. ma ugy volt h napozok. persze h nem jott ossze mert borzaszto hideg szel volt. gondolom ti is eszre vettetek.. utaltam. legyen mar nyar! nem hagyhatom ki a szokasos evi napozasom majalison! ugyhogy tessek szepen sutni holnap!

elmeletileg horgaszni megyek a sracokkal.. marmint ok horgaszni en meg
napozni.. szerintem halalra fogom unni magam. ma meg locsiztunk jo kis termal vizben. buzlok egy kilometeres korzetbol..

(ja! es ezuttal anyu gyongyviraggal vart ithon. mindig be szerez valami szep kis viragot a szobamba mire jovok haza!)

holnapra pedig mindenkinek boldog majus 1et! vagy 1 mai muncitoresc! amit nem tudok le forditani :P de ez a tuti kifejezes a majus 1re! a romanok tudjak miert.. ;)

az ujj botrany az orszagban pedig az h sutkerezes kozben az emberek arra lettek figyelmesek h egy mento is ki gurult a szabadba. nem mert beteg volt valaki, hanem mert ugy gondoltak sutkereznek ok is egy kicsit aztan rohannak tovabb. csakhogy le filmeztek oket. ugyhogy most botrany. halali egy orszag vagyunk. komolyan mondom! ma a strandon pedig nem volt hangos zene mert nem volt eleg eros aram.. na errol is ennyit. mondjuk nem varoson voltunk. de akkor is.

Nincsenek megjegyzések: