kedd, április 17, 2007

pasik

hihetetlen mennyire tudnak szerepelni a pasik egy no elott..

ma este meg hivott virag egy sorre.. nem mintha szeretnem a sort.. csak max nyaron..nagyon melegben! vagy belgiumban a 12 fokosat :D de el fogadtam.. nagyon sokszor raztam mar le.. ugyhogy kicsit kotelezetsegemnek ereztem h ma ki mennjek :P

de az volt vicces mikor mar ketten szerepelnek.. meg jelenek (egyetlen no a helkyisegbol) es minden mas. mindenki jopofiskodik.. vicceskedik.. meselnek vicces sztorikat =)) aztan teszik magukat h nem szeretik mikor az egesz korcsma (mert nem tudom masnak nevezni. de ma voltam ott eloszor.. es szerintem utoljara is) enekel. pedig normal esetben mind ugyanazt csinalna :)) es annyira mu az egesz!

es meg azt is hiszik h nem atlatszo a dolog! =))

a jo benne csak az, h lattak mennyire nem megy a sor nallam.. ugyhogy holnap meg mutatnak valami nagyon extra nagyon fincsi bort! :D aztan buli! es ezennel aszem meg kezdodott a nevnapom unneplese! illetve felix baratom szulinapja.. mert ugye o is hivott vacsira meg inni! :D aztan jonnek a csajok hetvegen..( hmm.. nem lessz eleg a penzem.. kene holnap beszelni anyucival h akarok bulizni szulinapomon.. aztan ki derul mi lessz...)

ja es ne feledkezzunk meg a nagytatam halalarol.. aki nevnapomkor halt meg.. most 4 eve.


update: 00:56
a legrosszabb a pasik szerepleseben az, amikor az egyik el mond valami rosszat a masikrol, es akkor o meg rosszabbat kap.. es igy tovabb.. mig azon veszem magam h olyasmikrol tudok, amikre nem is voltam kivancsi. pl: le hanyta az egyetlen tanar ajtajat aki ugyanazon az emeleten lakik veluk :| na most komolyan! erre nem voltam kivancsi!

3 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

igen, ilyenek a férfiak :)

én is ilyen vagyok, csak énekelni nem szeretek. se kocsmával se kocsma nélkül :)

és valóban átlátszó tud lenni. persze ha bejon a lányoknak a srác, akkor elnézőbbek lesznek iránta :P

ami a kodot illeti elküldom majd levélben, de sok magyaráznivaló is van melle, ugyhogy kell keressek időt rá, ami lehet, hogy csak a jövőhéten jön össze.

andi írta...

maradjunk annyiban h vicces meg aranyos, addig a pontig amikor mar hanyasokrol beszeltek..

Felméri Péter írta...

nana, itt azért kár lenne általánosítani...