szerda, április 18, 2007

masnap

szoval jelentkezett.. es matol hivatalosan is bonyolitottam az eletem. kulomben boldog nevnapot andinak!

hajnali 6kor fekudtem le.. es kb 9 korul mar nem tudtam aludni.. most mindenem reszket.. es faradt vagyok.. es ha nagyon hirtelen mozgok neha szedulok.. pedig ossze kell most szedjem magam.. le zuhanyozzak.. meg egyek mert a gyomrom koltott. delutan meg kiallitas megnyito a matyi hazban. 5-tol. persze elotte kave baratneval..

jajaj..kene aludjak.. vagy egesz nap zombi leszek.

4 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

boldog névnapot.

szóval nem csak 5 percet vártál :))

andi írta...

kb 3 percet vartam..csak ize. hat nem az volt az elso h postoljam. :P

Felméri Péter írta...

két bejegyzésed volt az után, hogy hazaértél:

az egyikben írtad, h vársz 5 percet. ez volt: 4:41-kor

utána jött még egy 4:49-kor

ez tobb mint 3 perc :P

andi írta...

de az mar utanna volt h jelentkezett :P csak ezt nem irtam le mert kellet siessek :))