kedd, április 10, 2007

:D

valamikor delutan, eszembe jutott h ki maradt a suti a reggelibol! :D ezert gyorsan be is pakoltam par szeletet.. a harmadik utan mar kezdtem emelyegni.. ugyhogy muszaj volt el huzzak erobikra! step erobikra pontosabban :D nagyon jo volt! mosolyom a fulemig ert.. mint a kis gyerek a karacsonyi ajandek elott! es azt kell h mondjam jo formaban vagyok! el sem faradtam.. tempot tudtam tartani, lepeseket meg ismerem! es ami leg tutibb! a merleg! az ottani merleg! ami szerintem csal.. de inkabb neki hiszek mint az ithoninak! mert 5 kiloval kevesebbet mutat :D

ugyhogy most boldog vagyok es csinos! mar csak bulizni kene egy nagyot! illetve szoba allni boci fejuvel! vegul is nagy szerepe volt a fogyo kuramban..

belgium ota 10 kiloval minuszban vagyok.. es ha a csalos merleget szamitjuk, akkor 15el! jol erzem mostmar magam a boromben! naon boldog vagyok! naon naon! :D

Nincsenek megjegyzések: