péntek, április 13, 2007

idoben vagyunk vagy sem?!?

uton haza, fel hiv az angyalok tulajdonosa.. h kene csinalni neki egy plakatot. mondom ok. de most! most?! en kb fel oran belul erek haza. ok, kuldi az anyagot.

alig oltozok at, mar hiv hogy kb fel oran belul kene a plakat keszen mert csak 18-ig lehet nyomdaba kuldeni. gondolom fasza.. meg at nezni sem volt idom h mirol van szo.. az anyag amit kaptam egy nagy semmi volt.. nekem nem volt semmi kepem ami ciganyokrol szolna.. de a plakat egy cigany zenekar koncertjere kene. na rohanok jobrol balra.. es csinalok egy nagy szart, amit el is kuldok neki. aztan fel lelegzek, es hiv ujjbol. hogy veletlenul nem azt a zenekart tettem a plakatra amelyket kellet volna..

na fasza. meg 10 perc 18-ig. at kuldom hiper szuper gyorsan amit at valtoztattam.. persze par ciganynak hianyzik a fule.. meg ilyenek.. es azt sem tudom ha volt ideje el kuldeni a nyomdaba. de most borzaszto nagy buntudatom van.. mert at kuldtem egy bena munkat.. es mert nem csinaltam meg idoben.. :(

Nincsenek megjegyzések: