vasárnap, március 26, 2006

tegnap meselte a kocsog h 1x a tengeren ..egy kis rokker gyerek aki felholtnak nezett ki olyan masnapos volt,kidugta a fejet a satorbol csak h raorditson egy cicara aki epp egy galambot keszult elfogni...ezt : nu mai tropaiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!(eltudom kepzelni mekkora zajt csaphatott szerencsetlen allat a homokon!)
hat en is ugy valahogy voltam egesz nap...megha delutanra jobb is lett a kedvem...este elment ujbol es komolyan elgondolkodtam azon h milyen gyakran valtozik a kedvem es jo lenne tenni ellene valamit...meg nem sikerult kitalalni mit..de ma nem csinaltam semmit.... :D es az este a biztonsag kedveert kikapcsoltam a telcsit :D
mert ategnap eletvaszejes voltam..majdnem leutottem par gyereket az utcan..mivel h itt a gyerek szent es mindent szabad nekik..szal orultek!
ja,es a tegnap azert ment el ujbol a kedvem mert ugy volt h filmezunk..erre fel a woodstok-ot neztuk..ezek hipi maniasok!es nem fogom soha megerteni h lehet ugy elni h folyamatosan azon rinyal egy ember h o lemaradt a vilag legjobb koncertjerol!na legyunk komoljak!ami volt..okes volt..tuti volt..de let it goooo!hol van a carpe diem?!?
es kulomben is hu da fakk kerz!!!!???a hulye koncertjukrol...oda es vissza voltak erte!nem ertem mi volt olyan tuti..mikor csomo ember..kosz..a pasik mind felig osemberek voltak..es most ne merjetek lebaszni commentben mert egyszeruen engem nem tud meghatni az egesz es pont!ez van!
mara sincs program..de nemsokara jon a csaj hozzam..elfelejtettem rolla postolni fotot..majd legkozelebb..

Nincsenek megjegyzések: