szerda, március 08, 2006

rooooooooooooooooooooozsaszin!!!!minden!
a korai ebredesen kivul tok jo napom volt...megismertem egy uj spanyol csajt aki tok rendes es elmagyarazott csomo mindent...es ugy dontottem megyek vele francia kurzusra..sulin kivul(csak ugy...h tudjak jobban franciaul) :D es par osztajtarsam most vette eszre h letezem...mert h mentem veluk kavezni...(igaz h 1,50 eurot adtam a kavera..de megerte)es eleg szimpatikusak...hatareset na..de attol meg okesak!eees ma...lelkeskedtem es voltam 3 kurzuson!na?na?mit szoltok hozza?lici ota nem voltam ennyire lelkes...es megismertem meg 2 tanart akik a sok kozul eddigi legszimpatikusabbak es a kurzusuk is tetszik mert h az egyik minden fele regi nagyitasi modszereket tanit (kicsit sok a kemia de tulelem) ami tok tuti!a masik meg esztetikat tanit..de arrol szolt a kurzus h megneztunk egy cucc filmet(veeeegre film!!!) es majd jovo kurzuson megdumaljuk...szal TETSZIK!
es kepzeljetek...eddig 2 hetet vesztettem a vakacioval meg stb..es meg lessz 2 het vakacio husvetra...aszem jovohettol kezdve! :D imadom ezt a sulit!!!
most az elob meg...mikozben jottem hazafele sulibol...mosojogva jottem vegig es mindenki aki ramnezett vissza mosolygott...es azon talaltam magam h dudolok!ami eleg furi...mert meg zuhany alatt sem szoktam nem h nyilvanos helyen :P es ebbol arra kovetkeztettem h mostmar hivatalosan TAVASZ VAN!!! mert h a semmibol tok boldog vagyok..ropkodok mikozben nem tortenik semmi...es folyamatosan mosolygok...es jokedvem van...es minden rozsaszin!
nem,nem vagyok beteg,es nem szivtam be!csak tavasz van! :D

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

biztos szerelmes vagy :))))))