szerda, március 15, 2006

tegnap buli...lehet gecci voltam mert delutan telefonon raoul meghivta a kocsogot filmezni mert volt 2 arengedmenyes jegye...es valahogy ugy sikerult h vegul en mentem vele..mind1 az a lenyeg h veeeegre igazi moziban voltam,igazi szelesvasznu filmet neztem...igaz h tok unalmas szomoru es depresszioba ejto filmet neztunk..de akko is jo volt es pont.
aztan meg kelletvolna talalni a tobbieket..es mivel ugy tortent a filmnezes h rohanni kellet..el vettem a kocsog bicigliet mert mar csak 2 perc volt a film kezdeteig..es az uton meg megaltunk valami zeneseket hallgatni az utcan...szal kb 2 perc kesessel de elertunk.na szal...film utan meg kelletvolna keresni a tobbieket mert a kocsog bicajaval nem tudtam menni mivel h tul magas es raoul bicajaval mentem..es nem volt kedvem setalni bicigli mellet hosszu uton haza...szal persze h mar nem talaltuk oket ott ahol hagytuk.ugyhogy ott hagytuk a bicigliket es elindultunk a nagy vadonban ezek utan
es ugy gondoltuk inni kene az uton..mert ugyis valami unnep volt..ami arrol szol h a diakok..foleg diakok leisszak magukat..es kepzeljetek..kitalaltak egy szokast..felvesznek mind feher kopenyt ami tele van firkalva ..miert?na miert?mert mindenki annyira reszeg h nagy esej van ra h lerokaznak..es akko ma ne mennjen egyenesen a ruhara...szep mi?
nna..szal oda ertunk..megismertem utcan csomo embert...voltunk valami barokba is..vagy nem tom pontosan miknek nevezzem..es ultunk hajnali 6ig..en meg reggel 8tol kelletvolna suliba legyek.ja es azt nem is meseltem h van nekik egy olyan h carré az az kocka...4 utca valojaban ami egy kockat alkot egyut..es itt mindenki iszik es tancol es szorakozik az utcan..aztan pisilnek..hanynak..minden amit eltudtok kepzelni...ossze esnek a kupiba...szal...undorito..ja es az egeszben az volt a legjobb h ha valaki szolt hozzam raoul gyorsan jott es ugyelt ram..es eluzte a farkast(farkasokat :P)
reggel valahogy feltapaszkodtam es eljutottam a suliba 20 perc kesessel de csak a masodik kurzusra ami 10:30tol volt :D ez van..meg zuhanyoznom is kellet!
ja es az volt meg vicces h akit nem ertettem franciaul mert bena akcentusa volt..az angolul beszelt hozzam es nem tudtam valaszolni neki csak franciaul..mert angolul nem jutottak eszembe a szavak :))))
remelem lehet erteni valamit ebbol a sok zagyvasagbol..mert andi most suliban ul es nyomkodja a billentyut...es kicsit szetszort...kicsit elszalt..roviden : masnapos.

Nincsenek megjegyzések: