szerda, március 22, 2006

hulla vagyok..nem is..inkabb zombi...mert csak 4 orat aludtam..ugyanis megneztuk a snach-et a csajnal..meg egy kis coffe and cigarrets-et is :D
a baj csak az volt h utanna csinaltam csak a fotokat amiket akartam ..es elhuzodott az egesz ugy 3 oraig...ma reggel meg 8ra kellet joljek suliba mutatni mit mukodtem...es hat..nem tom h most csak nagyon kedvesek vagy tenyleg tetszik a tanarnak amit csinaltam..mert ok ..o is mondta h a munkam kicsit a profi es az amator kozott van..(de csak mert a tegnap ejjel mar nagyon nem volt kedvem hozza :P es benaztam kicsit)..de azt mondta h kezdetnek nem rossz es tudja milyen kornyezetbol jovok..marmint ismeri az ottani munkakat es ahoz kepest igeretes kepeket csinaltam..szal minden ok...h ezt mondjak mikor en is tudom h benaztam..akkor jovohetre csinalok nekik profi fotokat!
es anyukam meg mindig nagyon tuti..sot..egyenesen cooooooool!vagy franciaul suet(magyarul irtam h jol olvassatok :P)

Nincsenek megjegyzések: