szombat, március 25, 2006

kibaszott telefon!felkoltott!az othoniak h joljek netre dumalni!a tegnap meg elmentunk valami koncertre amire hivott a csaj...kicsit bonyolult a tegnapi este...lehet hosszu lessz ez a post(nem mintha a tobbi rovid lenne..).szal!az ugy volt h a csaj szolt h a roland(kis nemet gyerek akivel meg lakik)vett ketoljuknek jegyet egy koncertre..de nincs kedvunk jonni?hat nagy nehezen eldontottem h szarok az egeszre es megyek(mikor nem lessz penzem nem eszek es kesz)!amit nagyon nem banok mert tok tuti volt!(a kocsog nagyon nehezen szanta ra magat mert kis smucig!es csak azert jott vegul mert tartoztam neki valamivel..ugyhogy csak felet fizette!)allitolag ismertek a nagyvilagban ezek, de en most hallotam rolluk eloszor:hulk..es elottuk volt a rush puppies...a hulk..hat be kell valjam az este szerelmes voltam belejuk!nagyon tudnak!nem tom milyen kategoriaba tegyem oket..mert rock..de nem olyan durva..hanem..hanem...pont olyan mint amilyet andi is szertet! :P nnna!a koncertrol meg csak annyit h nagyon draga volt(nekem legalabb is.. 8,75 euro) ,nagyon jo..es nagyon cucc helyen volt,mert egy volt vonat allomasban volt..a csaj fotozott..majd azt is 1x...
amit meg tudni kell az az h a nemet gyerek nem nagyon birja sem a kocsogot(ertheto) sem raoult..mert mikor egyutt vannak ket hulyegyerek..a rossz ertelemben!kicsit nekem is elegem van..mind1..valahogy ugy sikerult h raoul is jott a tegnap es a nemet ezert kulon,magaba koncertezett..mert mi valahol fennt voltunk ahol keves ember volt,o meg maradt elol a szimpad elott...es akko kezdtem en rosszul erezni magam...mert valojaban a csajnak vett jegyet...es mi is ugy becsusztunk a programba...velem nem is letvolna gond,csakh a kocsog is ott volt...
es a koncert vegen o sorozott egyett az egyuttessel..de csak ugy eltunt es utanna meselte h hol volt..es h akarunk mehetunk vissza mind..nagy nehezen eldontjuk(nokbol vagyunk...) a csaj meg en h ok..menjunk!de raoul inkabb haza akart menni...ugyhogy a kocsog is mert o raoullal akar lenni...es elindultak haza..a csaj meg en...ott maradtunk az ajtoba es neztunk h mi vaaaaaan?!?na jo..akkor mi vissza megyunk a terembe es probaljuk kibekiteni szerencsetlen embert akinek elrontottuk az estejjet..es mentunk enni egy hamburgert(amit kulomben itt olyanra csinaljak amit andi hotdog-nak hiv...csak nagyobb) es ittunk egy sort valamejk teraszon(mert meleg volt :D) aztan megyek a csajhoz mert gondoltam a kocsog megint elvolt a raoullal ..mint altalaban gondoltam elszalva talalom majd oket..errefel raoul alszik,kocsog sehol!ott aludni nem volt kedvem mert szombaton atoltozni sem volt kedvem ..sem h mas koltcson..vagy ilyesmi..szal ejszaka 2 ora utan valamikor..vegig setaltam az egesz varoson,mert a vilag masik reszen lakunk...es a kocsog ramformed othon(aki meg zenet hallgatott depresszios pofaval) h miert hagytuk csak ugy ott okett!mikor eeeeen ereztem magam rosszul h ok csak ugy elindultak haza es mikor oooo hagy ott h egyedul joljek haza ejszaka kozepen!o haragudott meg vegul...bocsanatot kertem meg minden mert valojaban kicsit gecciseg volt es benan sult el az egesz..most meg nem tom mi van mert aszem depresszios...a reggel mar ebren volt..sott..nem is volt othon...lehet nem is aludt..de errol ennyit mert ideges vagyok ra!es nincs kedvem igy kezdeni a napom!(azert megkerdezte az elobb h csinaljon nekem is szalma krumplit,mert o eszik..csakhogy el kellet joljek netre..)
de azert ne ilyedjetek meg!kocsog,kocsog marad!mar mondtam!csak andi utalja h valaki harakszik ra!
es a bulirol meg egy dolog:a legfuribb koncert amin voltam az ez volt,mert tok tuti zene volt,nagyon jo hangulatot csinaltak a gyerekek a szimpadrol..de a kozonseg nem csinalt semmit..alltak es bamultak..volt 3 gyerek elol akik probaltak valami mozdulatokat vazolni..de ok is csak azert mert be voltak szivva...(tudom mert a csaj szomszedja :P es lattam szemelyesen mennyire el volt szalva)..szal egy olyan koncert volt amin othon,normal esetben.mindenki razta volna magat..vagy a fejet legalabb is..es vegkepp nem allt volna senki...

es kozben az othoniak nincsenek sehol!es andi most lessz meg mergesebb!!!hihetetlen!nem eleg h felkoltenek a het egyetlen pihis napjan,de megcsak nincsenek is netten!ez egy szar nap!ugy nez ki...es meg alig van 11:30...nem akarom tudni mi lessz kessobb...

Nincsenek megjegyzések: