szerda, március 22, 2006

nem,nem volt idom aludni delutan...mostam,kajat csinaltam,fotoztam..sokat,sokat...h a hatam megint faj..es a labam is mostmar...aztan megint mostam(az ujjaim megint tonkre vannak teve!)...es megint fotoztam..most net..aztan kaja...es vendeg...ennyi..remelem nem ul sokat mert aludni akarok!!!es elegem van a mosasbol,meg kaja csinalasbol...meg h csomo fotot kell csinaljak(habar bevallom ezzel segitettek kicsit a teljesitmenyemen mert sokkal mereszebb fotokat csinalok es tobbet is..szal andi alkot.. :P)!
meg van 1 het es vakacio..mar nagyon varom..pedig alig volt 3 het suli :P a lenyeg az..h minden nap 12 orat fogok aludni h bepotoljam a lemaradasom :D es lehet eltarolok belole kisseb mennyiseget a suli kezdesre :P es h nagyon lusta leszek lehet netre sem jovok :P

Nincsenek megjegyzések: