vasárnap, március 05, 2006

mondtam h tavasz van...hat ma eleg kulonos tavasz volt...mert ugye mentunk piacra...a hetvegi piacra...es sutott a nap.kezdtem azt gondolni h tuloltoztem...es fel oran belul olyan 1 hovihar lett...aztan fel ora mulva megint napsutes...es ujbol ho...szal furi volt...
a kocsog talalt valami bicigliket az udvarban...es kolcson akartuk kerni...hat ma kiderult h valojaban senkie egyik sem...ugyhogy felfujta a kerekeket es bicigliztunk 1 nagyot...liege egyetlen hegyere(domb kulomben) mert ha lehet..miert ne kezdenenk a nehezebbik reszevel...csomo lepcso meg stb...(valojaban a kocsog talalt 1 fadarabot a munkajahoz es azutan mentunk...)de lefele cucc volt... :D szaguldoztam mint az orult :D ugyhogy andi meg mindig hepi...es arrol ne is beszeljunk h mennyire buszke magara h sportolt :P
ki vagyok bukva de a napnak meg nincs vege mert ujbol hivtak a varosba..es nem tudtam nemet mondani :D ugyhogy most 1 ora mulva megyunk talalkozni a tobbiekkel..hippis csaj meg stb.
meg haza ugrok atoltozni...es let da parti bigin!!!!
ja...es a bicigli amivel en voltam piros... :D piros felso...piros haj...piros kesztyu..piros bicigli :D

Nincsenek megjegyzések: