szombat, március 04, 2006

a tegnap este buliztunk...a bukaresti csajnal kezdtuk..ahol ettem valami sokfele halas rizset...amilyen halat meg nem ettem...hat nem vagyok oda erte...polip..meg kagylo meg stb...asztan ittunk csomot..es mentunk varosba..a tuti helyre amirol a multkor beszeltem....es ott is ittunk...es....upszi..nem emlekszem mennyit ittam(volt itt egy 12 fokos sor..asztan 1 pohar nem tom milyen sor..asztan a varosban egy 8 fokos..es utanna talan meg 2 pohar..de lehet h 3)..sem mennyit koltottem....sem miket fotoztam..nemsokara megnezem...es a csajnal aludtunk..most meg tolle postolok....es masnapos vagyok..reszket a kezem...alig tudok irni...de az a uti h az este raoul el dontotte h a csaj meg en tipikus belga reggelit kell kapjunk..ugyhogy eloszor eletemben kaptam croissant... :D es kavet is kaptam..fincsi lavazzat..a kedvencem...es a madarak is csicseregtek reggel..szal andi hepi..es mosojjal ebredt..minden szep es jo..az elet szep..es rozsazsin...ja..es pasi ugy lefujva..illetve megoldva..mert dupla dvel 360 fokos..vagy 120..de reszemrol lehet h csak 90 fokos fordulatott vett a kapcsolatunk...majd kesobb postolok fotokat h van olyan koztuk amibol lehet erteni is valamit :p

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

talan 180-at akartal mondani.. ;P ,de szerintem csak egy 15 fokos elterorol van szo ;)

andi írta...

na jo...ha ugy vesszuk nem is volt eltero csak konkret lett az egesz :p