vasárnap, március 19, 2006

nem,nem voltam sehol szombaton...mert doglottem.penteken..nem emlekszem mit csinaltam de emlekszem h nagyon faradt foltam es aludtam szombat 2 oraig...es a kocsog bezarta a konyhat...ami szar volt mert a konyhaba volt a kulcsom..ugyhogy kimenni a hazbol nem tudtam...sem a konyhaba bemenni..es kiborultam mert ehes voltam....es ketsegbeesetten legalabb 20x csorogtem a kocsog baratyara akinek van telefonya...es vegul felhivtak h kb 2 ora mulva jonnek.ugyhogy mire haza ertek mar felig ehenhaltam..aztan csinaltam gyorsan egy spagettit szosszal...
este meg palacsintat nuttelaval :D a kocsog baratainal...ettek vagy 5en belole es mind mondtak h csinalhatnek tobszor kajat..szal..ujjabban nagyon hazias lettem...
ma reggel piac...kaja...majonezes krumplisalatat csinaltam..szal kezdek megilyedni magamtol!
most a csajnal postolgatok..iszogatok..ja es tegnap is a csajjal..az elott is...szal jol ossze haverkedtunk..jol esik egy csajt latni magam korul a kocsog utan :P
majd meg irok..most ennyi...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

hihi,csak el ne felejtsd mire haza ersz :P amugy nem veszes mert nalam is vannak ilyen tunetek... hoppa..lehet megis veszes.. :P

andi írta...

mit ne felejtcsek el?!?es milyen tunetekrol beszelsz?

Névtelen írta...

azt h hazias lettel :P