hétfő, március 27, 2006

nos...ugy dontottem mivel ugysincs kihez beszeljek...inkabb magamhoz beszelek ...szal blogom tulelte a nagy dramat!
nalunk meleg lett es nyitott ablakkal aludtam..es hullamokban jott ram a huvos szello...igaz h reggelre eso lett belole es tul huvos..de nagyon elveztem az ev elso tavaszi..felig nyari ejszakajat!
ja es a tegnap este kicsit ossze kotyfolodtak a dolgok mert ugye mondtam h jon hozzam a csaj..hat jott..de kozbe raoul is jott hozzank..es kajat csinalt a kocsoggel...ami nem is volt baj..csak h a csajnak nagyon szar napja volt es el kezdte magyarazni ..de nem volt kedve raoulnak is atforditani h mi van..es kisseb veszekedes..stb..szal benan sult el...mind1..a lenyeg:mivel raoul foszakacskent dolgozik nagyon fincsi levest es masodikat csinalt minimalis cuccokbol(aszem kokuszt is tett a husra...)!es a masik..h a csajjal mostmar ugy gondolom jobban ertsuk egymast mint valaki azt gondolna..es nagyon partoljuk egymast..meg minden..ma is fogunk 1et setalni mert nagyon kellemes ido van kint..es nogyon maga alatt van meg mindig szerencsetlen..es jon andi es megmenti a helyzetet :P
kezdem tultenni magam az othoniakon..es amitol legjobban felek az az h haza megyek es nagyon unni fogom az egeszet..mert h itt tortennek a dolgok..de othon...ok h vagytok ti..de bedilizek h hazban fogok ulni...nem fogok!eldontottem : legrosszabb esetben kimegyek magamba setalni es fotozni!es aligha lessz eleg idom mindenre...na ez mar tulzas..elore vigasztalgatom magam..de hulye vagyok!nnna leges legrosszabb esetben barmikor vissza johetek mert van mar par ember akihez jonni :P
szal...nyar van nyaaaar!ropke lepke szal viragra zummog szaz bogar!
andi eltunt nyaralni :P

Nincsenek megjegyzések: