csütörtök, március 23, 2006

andi ki van borulva..ideges..robban!!!
hulye belgak es a bena orrarendjuk!ma reggel 2 kurzusom volt egyszerre,es ugyanakkor egy harmadik kurzusra dolgoztam...kozbe rohannyak netre h talaljak valami fotokat...amiket siessek kinyomtatni valahol,aztan konyvtar..erjek haza reggelizni,de meg suliba is vissza kell jonni h delben menyunk a titkarsagra..ami persze mar nem fert be a programba..mert nyomtattam a negativokat fotora...es mikor mar majdnem kesz voltam..a nyomtato felig kesz volt..kiloktek a terembol mert szunet van es be kell zarni a termet!most meg toltom az idot h kiszedhessek szunet utan egy cd-et a gepbol es egy pappirt a nyomtatobol...
ja es a kocsog meg ramformedt h miert nem ertem delig szobraszatra mert nem voltunk a titkarsagon...es akkor vegleg kiborultam!
utalom az embereket!utalom ezt az egyetemet!mindent utalok most..pedig sut a nap es szep ido van..de most ki a fraszt izgat az idojaras!
megyek setalok 1et egyedul...estig..de csak kurzus utan..meg van studio kurzusom..es kell csinaljak par fotot...

ha tulelem...remelem nem esek depresszioba...mert nagyon kivagyok...aludni sincs idom...
grrrrrrrrrrrrrr!senki se merjen most hozzam szolni!

Nincsenek megjegyzések: