péntek, március 24, 2006

good morning sunshine!nem,nem sut a nap!de andi egy bazi nagy mosollyal ebredt!mert a tegnapi vilaghaboru utan...ataludtam az egesz ejszakat delig :D ugyhogy ez egy jo nap!nem csinaltam semmit!ezt a napot magamra szanom!koromfestegetes..meg ilyenek :P
es ezuttal gratulalni szeretnek egy emberkenek aki tegnap erkezett mi vilagunkba: o Dominik!
husmok moni szult a tegnap!gratula neki!es romeonak is!most csinalnek a babanak par jo fotot,mig meg nem tud nyuzsogni..de errol is lemaradtam..na mind1..
a lenyeg: udv a mi szurke vilagunkba...ami kulomben neked valoszinu h tok szines lessz..na jo mostmar jobb h befejezem.errol ennyit!
megyek dogleni tovabb...mert feltetlenul ki kell pihizzem a tegnapot! :D
mindenki megilyedt tollem mikor meglatott...a neni az uzletbol(szep muveszeti cuccos uzletbol),a kocsog..aki kulomben bocsanatot kert h ramformedt..miutan eszre vette h kivagyok...es az osztajtarsaim is probaltak komunikalni velem..tok furi..tok zombi voltam megis majdnem mindenki mosolygott ram az utcan hazafele...szal tokre nem ertem az embereket...
es meg valami:miota itt vagyok..megszerettem a hetveget :D

Nincsenek megjegyzések: