csütörtök, március 16, 2006

ha az ember ki tudja meriteni az osszes energiajat..miert ne csinalna maximalisan?tegnap is ki kellet menni a varosba..azert mondom h kellet mert egyaltalan nem volt kedvem hozza!holt faradt voltam!es ha nem is maradtunk csak 2 oraig..de most abszolut ki vagyok bukva!mert ugye 8tol kurzusom volt...es muszaj volt jonni!
ami meg szarabb volt a tegnapi dologban az az,hogy a kocsog 2 haverjaval voltunk akik segitettek elso nap..a lenyeg: kicsit unalmasak...es arrol volt szo h megint a kockaba megyunk..ahol tegnap volt utolso bulis nap..de neeeeem!ok inkab valami nyugisabra vagynak..ott a kopenyes bolondok vannak..nekunk is jobb a nyugalom,nem? f*t jo!ugy elalmosodtam h nem tudtam nyitva tartani a szemem(egy skot pubban voltunk...jo hely de tegnap nem voltam rahangolva)..aztan eldontottem h elegem van es haza megyek..ha a tegnapelott haza ertem magamban hajnali 6kor akkor most miert ne tudnek haza erni okesan 2kor?de neeeeem! meg kellt varjam h befejezzek a sok hulye dumat..es jottunk..ja es a dumaval kapcsolatban..abszolut pluszban ereztem magam mert mind hulye kocsog viccek voltak..es valahogy nem az en fajta emberek ezek..na mind1..aszem ezt most nem tom elmagyizni :P
suliban vagyok..meg van ugy egy oranyi kurzus(foto mutogatas tanarnak)es megyek haza aludni!!!este meg majd jovok netre dumalni az othoniakkal..
jujj..es meg valami..tegnap megint fotoztam..mert alig van idom csinalni valamit suli temakra..es mikor van par szabad oram akkor fotozok..szal nincs lazalas!es a tuti az volt a tegnapi fotozasban h fajtak az ujjaim..a kezem a geptol..az ujtol :D olyan nehez h izomlazas lett a kezem..a hatam is tonkre teszi..de imadom! :D nagyon ugyes es okos!!!o az igazi! mostmar biztos vagyok benne! :P

Nincsenek megjegyzések: