csütörtök, március 30, 2006

a multkori eset ota arra kovetkeztettem h csak egy ember olvassa ezt a blogot....csak egy commentet kaptam mikor kertem..de nem baj..
vive la france!
parizsbol postolok...csomo mindent lattam mar!a modern muveszeti luzeumot...pompidou-t....de csak nagyabol..notre dame..stb..
a lenyeg..az elso feeling az volt h nincs feeling..nem hatottak meg..csak a tokio muzeum....de a maximumot akkor is csak az volt mikor azon a helyen fotoztam ahol ameliet forgattak :D
hulye vagyok tudom..de startbol az volt h nem is vagytam parisba jonni...az olyan..olyan :PPPP
mindenki ide jon...ejfel torony stb..szal uncsi...de vegul is nagyon tetszik!olyan hangulatos az egesz!par nap alatt meg tudnam szokni :D
na udv neked andi es egyetlen ember aki olvassa a blogom:szobatarsam..a dama :P

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jo szorakozast! lehet en is eljutok nyaron parizsba ha osszejonnek a dolgok es akkor majd lefenykepezem magam minden hires helyen(amelie forgatasi szinhelyeire gondoltam :P ) ..de tenyleg :D