szerda, október 04, 2006

tortent mar meg valamelykotokkel h a messenger listajarol el tunt mindenki? mert andival igen. tegnap este! fel is haborodtam rendesen(mondjuk a cdsalad nem tunt el..) es ugy dontottem le megyek a varosba es le iszom magam egy fincsi vernarancs nektarral mielot meg ossze tornek valamit...

ma meg vegre sikerult beiratkoznom a suliba! andi 4ed eves! :D

kulomben meg utalom h magamban vagyok..na jo, itt van dora is. de o dolgozik este meg a haverokkal van. es kulomben is megy el o is csutortokon. holnap. nagyon szar lessz! a tegnapot meg a mai napot ki birtam mert felixel toltottem nagy reszet. hmmm... lehet neki kezdek valami kis animacionak vagy valami... unalmamban.. lehet be kopogtat veletlenul az ihlet es a diplomam is kigondolom..

es mostmar hivatalosan is osz van! nallam azert csak most, pedig nincs is hideg, mert nallam a suli kezdetet jelenti az oszt! illetve a kolozsvarra koltozes!
kellemes nyugis osznek indul ez, a varos tele let emberekkel (ami nem feltetlenul pozitiv), vannak bulik, szal nagyabol minden szep es jo! es meg sugom, nem bannam ha most sem lenne gond ha magamban vagyok es szoba allna valaki velem mess-en mint ahogy utoljara volt. akkoriban dupla d. meg e fenykepezom sem jott vissza nemetbol :( de az uj szamitogepem az eddigi leg okosabb! es imadom :D meg a nettet kene el rendezni... ugysem talalkoztunk meg az internet szolgaltatonkkal, Dezsivel, felsziget ota! :D

Nincsenek megjegyzések: