péntek, október 20, 2006

nalla, azt olvastam h ha blogger vagy.. egy az alabbiak kozul jellemzo rad:
-biciglizel, gorkorizol
-salsazol
-macskad van
-dohanyzol
-kezdo vagy halado alkoholista vagy.

-nos, en biciglizni csak belgiumban bicigliztem mert ithon nincs mivel.. gorkorim van de magamba unom.. es kulomben is lehet mar ki nottem..
-salsazni tudok..de sosincs kivel
-macskam van.. de csak kolozsvaron..aki nem is feltetlenul az enyem..inkabb a mienk.
-nem dohanyzok,
-alkoholizalni csak akkor szoktam ha van kivel :P

viszont ma rajottem h elektronikai cuccok a maniam! es kiakadok ha bajuk van.. gepem nelkul mar nem letezem.. monitorom is kontakt hibas.. aludni is alig aludtam az ejjel.. szal ize..

ja es egeret is kerestem ma.. persze h nem talaltam! szerintem keresek egy ceget netten ahol rendelni lehet amilyenre vagyok..mert nallunk csak nagyon csunnya nagyon vilagitos rusnya egerek vannak! ertem en h most a praktikussagra hajtunk..de foglalkozzanak mar kicsit a design-al is! ilyesmire vagyok:
legyen szeeep! aranyos, vicces, ugyes, praktikus, es szines! ja es optikai!

Nincsenek megjegyzések: