péntek, október 27, 2006



ja es ma nagy nap volt! andit ma szoknyaban lathattak! ami nem kis dolog! evente talan 1x van ilyen eselye az embernek!

ma talalkoztam felixel is.. furcsan nezett. nem jott h el hidje h en vagyok az.. aztan az uton meg 1x meg nezte h mi van, es ra vagta kicsit felve h rosszat mond: "vegul is jol all..."


rohogtem nagyot rajta aztan meseltem mekkora atrakcio volt az egesz! mert h jo par oraba kerult csak h ki talaljam mivel kell azt hordani.. na meg vasalni is kellet! amit ugyszinten tok "gyakran" csinalok! :P aztan meg o rohogott nagyokat!

szerencsere nem talalkoztam tul sok emberrel. jaa! de ne gondoljatok h magas sarkuval :P meg veletlenul sem! sima sport cipovel! de ami furcsa.. tokjol ereztem magam benne... ez egy kicsit felelmetes.

Nincsenek megjegyzések: