vasárnap, október 08, 2006

hold again...

aszem az az ev arrol fog szolni h minden olyan dolgot csinalok amit meg nem. tegnap is ki mentem az internet szolgaltatonkkal, dézsivel bulizni. mondjuk tok varatlanul tortent a dolog. mert epp at nezet hozzank h meg butykolje a nettet es kerdeztem vane valami hir a bulikrol. erre fel szolt h ok ma terveztek egy kis turnet.. ugyhogy ha van kedvem mennjek en is. ha meg magamban vagyok jon ertem kocsival. :D gondoltam miert ne! es vegul tokjo volt! pont olyan jo kis buli volt mint amilyenekbe reg jartunk a csajokkal. tancoltam sokat sokat! es jol ereztem magam! arrol nem is beszelve h kocsival vittek, vissza taxit fizette az egyik pasi aki kozelemben lakik, a belepot meg egy masik pasi .. valami mu olasz(ok).. ketten voltak. veletlenul szoba altunk veluk az uton es jottek velunk a buliba. es nagyon jo volt latni h az itteni csajokat meg mindig tul teszem hiaba csinosabbak :P es meg mindig jol tudok tancolni meg bulizni. szal ugyis ram figyelnek a pasik es nem az o kis rovid szoknyajukra :P mar nagyon hianyzott az ilyen fele buli!

ja.. es ami ki maradt.. a dezsi noje feltekeny volt ram.. nem tom miert.. pedig en sokkal elotte ismerem a tagot es soha szoba nem jott h lenne valami koztunk! de o azt mondta h amiota meg latott o ugy lat engem mint a dezsi kovetkezo nojet! rohogtem nagyot rajta.. mert kulomben sincs eseje szegenynek.. de a csaj sujjos! folyamatosan azon volt h leigya magat.. aztan pasizhatnekja volt.. aztan azzal buszkelkedett h 1x be ult csak ugy egy pasi feher merciebe es milyen jot basztak! fantasztikus! es ki volt erre kivancsi? mert en nem! kulomben nem tom h birja szegeny dezsi! foleg h folyamatosan az volt a tema h hallgasson mar mert sokat beszel. ha kicsit hiperaktiv az ember nem kell attol meg bantani! szegeny dezsi! pedig nagyon jofej!

Nincsenek megjegyzések: